Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021

Φθινοπωρινές εικόνες από το μάζεμα των καρυδιών












14 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφες εικόνες μιας στιγμή δίπλα στη φύση. Μεταξία ευχαριστούμε για το μοίρασμα. Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει και εγώ γι'αυτό τις έβαλα ,γιατί τόσο καιρό με την καραντίνα στερήθηκαμε τη φύση!!! Να είσαι καλά !!! Καλό Φθινόπωρο!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφες εικόνες! Μύρισε χώμα και γεύτηκα καρύδια! Σ'ευχαριστούμε Μεταξία μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μύρισε Φθινόπωρο εδώ! Σε ποιο μέρος είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου, είναι ενα χωριό λίγο πιο κάτω από Καλάβρυτα. Να είσαι καλά ,σε ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Τέτοια εποχή είναι πολύ όμορφα, ειδικά αν έχει καλό καιρό!!!

      Διαγραφή
  5. Καρύδια, κάστανα, κυδώνια, μανιτάρια...πω πω τί ωραία όλα αυτά! Εύχομαι να έχετε καλή σοδειά, Μέττυ μου!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!!!
    Φιλιά και καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο Μαριάννα μου. Αυτή την εποχή είναι πολύ ωραία. Φέτος όμως δεν είχαμε πολλά ο καιρός τα χάλασε!!!!

      Διαγραφή
  6. ολα υπεροχα
    η λατρεμενη μου εποχηηηηηηηηηηηηηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία, χαίρομαι που σου αρέσει και εμένα είναι η αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  7. Thanks you. Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top