Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες

/
 Μια κάρτα με τρισδιάστατο δενδράκι από χαρτί μουσικής,είναι η πρώτη μου κάρτα!!
Η δεύτερη είναι απο αλουμινένια καπάκια νεσκαφέ και μικρά αστεράκια !!
Ετοιμάζω και δυό ζωγραφιστές  θα σας τις δείξω στην επόμενη ανάρτηση.
 Με τις κάρτες μου συμμετέχω στη πρόκληση της Δέσποινας !Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα!http://www.despinasstudio.gr/
 Μιά γυάλα, λίγο χιόνι, μερικά φιλαράκια αποξηρανέμο κγί , μέσα στον παλιό ασημένιο δίσκο της μαμάς !!
 Δυό στεφάνια από της ακκακίες  της γειτονιάς μας  και μερικά κουκουνάρια,[έτσι για να διώξουμε ότι κακό συμβαίνει γύρω μας] και να είναι όλοςο κόσμος αγαπημένος!!!
Με αυτά συμμετέχω στο Πανηγύρι της Κάτιας!!!!http://starsandicicles.blogspot.gr/
                                 Τα γατάκια με τα τόσο εκφραστικά μάτια είναι της αδερφής μου.

                           Ενα κλαδί ελιάς σύμβολο ειρήνης και ευημερίας.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά για τη χώρα μας και για τον καθένα ξεχωριστά ,υγεία και αγάπη!!
 Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα!!
Να είστε όλοι και όλες καλά!!!

33 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφες δημιουργίες Μεταξια μου.
    Να διωξουμε την μαυριλα από την ψυχή μας.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου θα τη διώξουμε τη μαυρίλα, δεν πάει άλλο αρκετά ,θα κάνουμε γιορτές χαρούμενοι!!!Να είσαι καλά. Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Μπήκα στο ομορφοστολισμένο κόκκινο σπιτάκι σου Μεταξία μου και σου εύχομαι έτσι όμορφα και ωραία να κυλήσουν οι μέρες σου !! Κοίτα που δεν γνώριζα τους καρπούς της ακακίας !!!Να είσαι καλά !! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ χαίρομαι που σου άρεσαν ,ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου και ανταποδίδω.Η ακακία είναι ωραίο δένδρο με φύλλα σαν της φτέρης και κάνει αυτους τους ωραίους καρπους.Ελπίζω να βρεθούμε τα Χριστούγεννα που θα είμαι στην Αθήνα.Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Μεταξία μου ,όμορφες και πρωτότυπες οι καρτούλες σου και ο στολισμός σου με φυσικά υλικά ότι πιο απλό και απέριττο ,δίνει ζεστασιά που κανένα στολίδι δεν έχει !
    Λλή σου συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου χαίρομαι που σου άρεσαν .Τα υλικά της φύσης τα λατρεύω!! Να είσαι καλά ,σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες οι καρτούλες σου μα τα γατάκια ...κουκλιά. Μεταξία μου δεν σε ξεχνώ πάντα θυμάμαι την όμορφη παρουσία σου όταν σε γνώρισα από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα με συγκίνησες με το υπέροχο σχόλιό σου ,και εγώ το ίδιο νιώθω για σένα .Εχεις την αγάπη μου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, Μεταξία! Οι κάρτες σου είναι πανέμορφες και εμπνευσμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι σε ευχαριστώ πολύ που με ξεσήκωσες με την ιδέα σου για τις κάρτες . Κάνεις πολύ δουλειά σου αξίζουν συγχαρητήρια!!!

      Διαγραφή
  7. ποσο φοβερη ιδεα το αλουμινιο ....κ γω εχω μαζεψει ενα σωρο αλλα δεν βρηκαν ακομα τον προορισμο τους...καλα να περασετε τις αγιες μερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία ,να κάνεις αστέρια τρισδυάστατα με τα καπάκια!!Ν α είσαι καλά καλή μου καλές γιορτές!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες δημιουργίες Μεταξία!!!
    Τα γατάκια της αδελφής σου είναι αξιολάτρευτα!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχαριστώ Στέλλα μου εσύ εχεις κάνει πολύ ωραία πράγματα φέτος .Καλή συνέχεια ,να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου Μεταξία, αλλά και το στεφάνι! Τα δε γατάκια σκέτη γλύκα!!!
    Να είσαι πάντα καλά, να δημιουργείς τέτοιες ομορφιές!
    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια !!
      Τα καημένα τα γατάκια αρώστησε η μάνα τους και τα τάιζε η αδερφή μου με το μπιμπερό για να μη πεθάνουν απο τη πείνα .Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  10. Μεταξία μου, όμορφες κατασκευές!και αυτά τα αστεράκια με το ασημί υλικό, πρωτότυπο.
    Να έχετε καλές γιορτές και ....ευχές και στην αδερφούλα σου!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου να δοκιμάσεις τα καπάκια κόβονται εύκολα ,αλλωστε εσύ καταπιάνεσαι με πολύ ποιό δύσκολα .Ευχαριστώ για τις ευχές σου , να είσαι καλά και καλέ γιορτές!!φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. υπεροχο κοριτσακι μου http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_64.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κάτια ,συγχαρητήρια για το γιορτινό πανηγύρι σου μ'αρέσει πολύ !!Καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφες δημιουργίες.Ευχαριστώ για τις ευχές σου , να είσαι καλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τέτα ,εύχομαι ν α περάσουμε όλοι μας ωραία τις γιορτές .Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες οι καρτούλες Μεταξία, όπως και όλες οι δημιουργίες!!Υπέροχες γιορτές να έχεις!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή, Μεταξία μου!Πολύ όμορφες οι κάρτες που έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι υπέροχο κορίτσι Δέσποινα ,εύχομαι ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί!!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφες οι κάρτες Μεταξία μου!! Ωραιότατη η γυάλα και τα στεφάνια!! Έχω κοντά στο σπίτι μου Ακακίες αλλά δεν είχα φανταστεί ότι οι καρποί μπορούν να γίνουν τόσο όμορφο στολίδι!! Τα γατάκια γλύκες!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις Ακακίες τις κλάδεψε ο δήμος και έτσι οπως ηταν κάτω ,το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ηταν να κάνω ένα στεφάνι,ήθελα να βάλω και κάτι άλλο μαζί ,αλλά δεν ταίριαζε .Αυριο πάω στο βουνό θα κόψω άλλα κλαδιά Να είσαι καλά Θάλεια φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραία διακόσμηση και κάρτα! Όσο για τα γατακια;;;; Εμεινα να τα χαζεύω με τις ωρες!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου και εγώ οταν τα είδα τα λάτρεψα .Να είσαι καλά φίλη μου χαίρομαι που σου άρεσε η διακόσμηση και εύχομαινα περνάς καλά!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχες οι κάρτες Μεταξία μου όπως και το στεφάνι! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεταξία μου πολύ ομορφες οι καρτούλες σου και η κοκκινη διακοσμιση σου Να περασεις όμορφα τουτες τις γιορτινες μερες με υγεια και αγαπη παντου να μπει η ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ για σενα και την οικογενεια σου ... φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top