Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.!


Στελιος Σπεραντζας, “Ανασταση”

H Aνάσταση. Kαι γέμισε χαρά,
λουλούδισε η ψυχή μου σαν το κρίνο.
Kι ανοίγω της λαχτάρας τα φτερά,
ψηλά μες στης αυγής τα φωτερά
γαλάζιο ένα αστροφώς κι εγώ να γίνω.
 



Aνάσταση. Tα σήμαντρα χτυπούν.
Kι όλα τα δένδρα ανθίζουν πέρα ως πέρα.
Στον κόσμο αυτό ας μάθουν ν’ αγαπούν
όσοι το μίσος έσπειραν κι ας πουν
«Xριστός Aνέστη ετούτη την ημέρα»
 
Εύχομαι Καλή Ανάσταση σε όλους με υγεία και αγάπη στη καρδιά!!!Να είστε όλοι καλά και να περάσετε όμορφα αυτές τις Αγιες μέρες με τους αγαπημένους σας !!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
 

14 σχόλια :

  1. Καλή Ανάσταση Μεταξία μου με υγεία πανω από όλα να περάσεις όμορφα και χαρούμενα με τους αγαπημένους σου !!!φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου φίλη σου εύχομαι Καλή Ανάσταση με υγεία και ηρεμία στο σπιτικό σου.Εύχομαι το φως του Κυρίου να γεμίσει τις ψυχές των ανθρώπων που παίζουν τη μοίρα των κοινών ανθρώπων σε σκακιέρα.Σε φιλώ και σε εκτιμώ , αυτό τα λέει όλα νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση Μεταξία και καλό Πάσχα με υγεία, δύναμη και γαλήνη!!
    Πολύ όμορφο το κείμενο που μοιράστηκες, για να εξαλειφθεί το μίσος πρέπει όλοι να βάλουμε το χεράκι μας.. να πολλαπλασιαστεί η αγάπη!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη γλυκιά μου με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη! Και του χρόνου να είμαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεταξία μου, δεν πρόλαβα να έρθω πριν το Πάσχα να σου ευχηθώ... Εύχομαι να πέρασες καλά και η Ανάσταση να σε γέμισε με όμορφα συναισθήματα.
    Οι δημιουργίες σου υπέροχες!
    Αυτοί που έχουν μάθει να μισούν, δύσκολα θα αλλάξουν... Όσοι έχουμε μάθει να αγαπάμε, ας αγαπήσουμε περισσότερο!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά,με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεταξία μου χρόνια πολλά και απο εδώ. Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία πρώτα από όλα.
    Όλα αυτά τα έφτιαξες εσύ; Υπέροχα!!
    Και του χρόνου να είσαι καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεταξία, Χρηστός Ανέστη, Χρόνια πολλά!!!
    Χάρηκα πολύ που πέρασες από το blog μου! Ελπίζω από εδώ και πέρα να μπορέσω να σας επισκέπτομαι και να αναρτώ πιο συχνά!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη γλυκειά Μεταξία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεταξία μου είναι αργά για να σου ευχηθώ για το Πάσχα τόσο καθυστερημένα που επισκεύτηκα το μπλογκοσπιτάκι σου, αλλά θα σου πω ότι οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Και του χρόνου! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ φίλες μου για τις ευχε΄ς σας και τα όμορφα σχόλια σας Μερικες φορές ξεχνώ το μπλόγκ μου ,και έχω τοσα να σας δείξω.Να είστε όλες καλά ,πολλά φιλιά σε όλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top