Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Καλές γιορτές!!!

Φέτες ξύλου, ζωγραφική με ακρυλικά.

Χριστουγεννιάτικο χωριό τρισδιάστατο!
 
Δεντράκι με   θαλασσοξυλα και μικρά μικρά στολίδια!

Αγαπητές μου φίλες, εύχομαι από καρδιάς  καλά
 Χριστούγεννα ,με υγεία πάνω απ'όλα , γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό στη ζωή !!Όλα τα άλλα μπορούμε να τα διορθώσουμε!!!
Φέτος είναι τα πρώτα Χριστούγεννα  μετά από 30 χρόνια που τα παιδιά μας έχουν φύγει από το σπίτι !Ομολογώ πως νιώθω περίεργα,αλλά και ικανοποιημένη !!Μεγάλωσαν και έφτιαξαν το δικό τους σπιτικό!! Ευτυχώς αυτές τις άγιες μέρες θα τις περάσουμε μαζί!!!
Εύχομαι και σε σας να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σας και τους φίλους σας!!
Οι ευχές όλων μας να πραγματοποιηθούν!!!
Χρόνια  πολλά. !!! Ειρηνικά!!!και ευτυχισμένα!!!!
Να είστε όλοι καλά!!!!!!

29 σχόλια :

  1. Καλά Χριστούγεννα Μεταξία μου. Και εμένα έφυγαν τα παιδιά αλλά μαζί θα περάσουμε τις γιορτές. Και τι πιο ωραίο από το περνάμε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα τις Άγιες ημέρες;
    Εύχομαι υγεία, χαμόγελα, γαλήνη και αγάπη.
    Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δόξατω θεώ όλα καλά Άννα μου.Απλα είναι η πρώτη χρονιά.Καλα Χριστούγεννα και σε σένα με υγεία!!! Χρόνιαπολλά!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά!!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη και όμορφες στιγμές μαζί με όλη σου την οικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα, επίσης!!!! Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  3. Ομολογώ Μεταξία ναι μια ιδιόρρυθμη στιγμή ο αποχωρισμός των παιδιών από κοντά μας. Και δύσκολη. Δεν το έχω ζήσει αλλά σε καταλαβαίνω απόλυτα. Βέβαια σκοπός μας είναι να ανοίξουν και εκείνα τα δικά τους φτερά.
    Το πιο μεγάλο σου μήνυμα είναι ότι στις άγιες μέρες θα είστε όλοι μαζί και αυτό είναι μακράν, το σπουδαιότερο.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ανάμεικτα τα συναισθήματα Γιάννη μου , πρέπει να το ζήσεις για να καταλάβεις!! Δόξα τω θεώ άνοιξαν τα φτερά τους και έχουν φτιάξει τη ζωή τους!Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα με την οικογένειά σου! Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!!

      Διαγραφή
  4. 'Ετσι κι εμείς, Μέττυ μου! Τα παιδιά μας μεγάλωσαν...η κόρη έκανε ήδη την όμορφη οικογένειά της, αλλά και ο γυιός μας ζεί μόνος του στο παλιό μας διαμέρισμα, αφού εμείς ζούμε πλέον στην εξοχή! Αύριο θα περάσουμε όλοι μαζί στης κόρης μας, τα πρώτα μας Χριστούγεννα με την εγγονούλα μας!
    Καλά Χριστούγεννα και σε σάς, με υγεία και αγάπη!
    Χρόνια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευές σου μου άρεσαν πάρα πολύ!!!
      Γειά στα χέρια σου!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αχ ,είδα την Αθηνά σου και χάρηκα πολύ! Είναι κούκλα!να τα εκατοστήσει ,να είναι γερή και καλότυχη!! Φέτος θα είναι τα πιο ωραία σας Χριστούγεννα!!!!!! Εύχομαι του χρόνου να έχω και εγώ ένα εγγονάκι!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κατασκευές μου γιατί τις έφτιαξα τελευταία στιγμή!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα με υγεία φίλη μου!!!!!

      Διαγραφή
  5. Μέτυ μου έτσι είναι τα παιδιά φεύγουν και μας κακοφαίνεται αλλά όταν φευγει για πάντα ο συζυγος τα πράγματα ειναι πραγματικά δύσκολα , υπαρχει ομως παντα κατι πιο χειρότερο και έτσι παρηγοριόμαστε κι εγω φετος για πρώτη φορά στην ζωή μου θα περάσω μόνη μου δεν είναι πια κάτι τρομερό αλλά λίγο δύσκολο.. Ευχομαι από καρδιάς Καλες Γιορτες με χαρά και υγεία....Εβαλα τα καλά μου και άρχισα τις επισκέψεις στην όμορφη μπλοκογειτονιά μας αφου βγή από το δικο μου σπιτάκι που το στόλισα με διαφορες δημιουργίες Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου έχεις δίκιο ,σε καταλαβαίνω, αλλά έτσι είναι η ζωή.Καποιος από τους δυο μας μένει μόνος στο τέλος!! όπως και οι γονείς μας!Να είσαι καλά να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου! Να είσαι γερή και δημιουργική!! Χρόνια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. πανεμορφα ολαααααααααα χρονια πολλααααααα
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία!!!!! Χρόνια πολλά να είσαι πάντα καλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! Καλή πρωτοχρονιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Μέττυ μου! Πόσο όμορφα είναι όλα! Πραγματικά είναι δύσκολο όταν φεύγουν τα παιδιά αλλά είναι ωραία που θα περάσετε τις γιορτές όλοι μαζί. Να περνάτε όμορφα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Θάλεια!!! καλή πρωτοχρονιά με υγεία!!!! Ευτυχώς αυτές τις μέρες είμαστε όλοι μαζί!Να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  8. Μεττυ δύσκολα αλλά οχι άσχημα.Να ευχεσαι νάναι καλά τα παιδιά όπου κι αν βρίσκονται,γιατί θάρθουν στιγμές που δε θα μπορούμε να είμαστε όλοι μαζί οπως συνηθισαμε,αλλά κάποτε έτσι ήμασταν κι εμείς για τους δικούς μας γονείς.Εσυ να δημιουργείς και να αισθάνεσαι καλά και θα είναι κι εκείνα χαρουμενα για τη μαμά τους,αλλωστε τωρα πρέπει να στολίσεις τα δικά τους σπίτια ;)
    Φιλάκια πολλά και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δόξα τω θεώ Χαρά μου και τα δύο παιδιά έχουν τη δική τους ζωή.Ειμαι ικανοποιημένη αλλά είναι στιγμές που μου λείπουν! Ευτυχώς που ασχολούμαι με τις κατασκευές μου και ναι τους τα χαρίζω! Να φανταστείς του γιού μου του στόλισα το δέντρο του και το πήρε έτοιμο!!Το μόνο που εύχομαι είναι να είμαστε καλά! όπως και όλος ο κόσμος!!!Σε ευχαριστώ πολύ!Σου εύχομαι καλή πρωτοχρονιά με υγεία!!!!! Χρόνια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί ωραία που άνοιξες κι εσύ το σπιτάκι σου Μεταξία μου!
    Η Ελληνίδα μάνα θέλει τα παιδιά της πάντα κοντά της.
    Και τα δικά μου έφυγαν εδώ και χρόνια, αλλά ευτυχώς είναι στη Θεσσαλονίκη οπότε δεν τα στερηθηκαμε.
    Τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου είναι πολύ όμορφα, ιδίως το δέντρο με τα γιαλόξυλα.
    Χρόνια θέλω να φτιάξω ένα.
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ρένα έτσι είναι όπως τα λες τόσο κόπο κάναμε να τα μεγαλώσουμε! Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  11. Καλη πρωτοχρονια Μεταξία μου!
    Με υγεία και χαρα και πολλές δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή πρωτοχρονιά Αριάδνη!!!με υγεία και ευτυχία!! Ο τι επιθυμείς!!!σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες!! Καλή χρονιά!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευημερία!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!!!! Καλή χρονιά και σε σένα ,με υγεία και ευτυχία!!! χαίρομαι που πέρασες φίλη μου !!! πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κι από εμένα,με υγεία, αγάπη και ειρήνη!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  14. Μεταξούλα μου πολύ όμορφες οι γιορτινές σου δημιουργίες!!!
    Να έχεις μια καλή κι ευλογημένη χρονιά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου με υγεία, πολλές χαρές και αγάπη!!!

    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Καλή χρονιά με όλα τα καλά φίλη μου !!! Ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί!!!!

      Διαγραφή
  15. Μεταξία μου να είσαι καλά σε σκέπτομαι και σε αγαπώ πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Αχτίδα μου!!!να προσέχεις!!!!να είστε όλοι καλά!!! πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή

Back to Top