Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Με ένα τριαντάφυλλο

                                                                   
  Τα τριαντάφυλλα εμφυτέυουν αγάπη προς τη φύση ενω      τα αγκάθια τους, σεβασμό προς αυτήν.
                                           Λίγκοφ.Α



                               Την ίδια στιγμή που έναρόδο ανοίγει ,ένα άλλο μαδάει
                              Αυτός είναι ο κόσμος.Βίκτωρ Ουγκώ.
 Σας υποδέχομαι με ένα τριαντάφυλλο, με πολλά τριαντάφυλλα !!! απο το κήπο μου!
και εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά .Ο Μάιος για μένα  ήταν  ένας μήνας γεμάτος άγχος αγωνία και ατέλειωτες ώρες αναμονής.Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και αυτό που περιμέναμε με τόση αγωνία ήρθε, Δόξα τω Θεώ! το παιδι μας μετά απο πολύ κόπο και πολύ διάβασμα, βρήκε δουλειά στην Αθήνα και είμαστε όλοι χαρούμενοι!,μακάρι όλοι οι νέοι  στη χώρα μας να βρούν τη δουλειά που τους αξίζει  !!!! Εκανα και εγώ ένα ταξίδι  στην Αθήνα και μιά ωραία  βόλτα γύρω απ΄'την Ακρόπολη,με φεγγάρι!! ήταν μαγικά !!!!γιαυτό όλοι λένε Αθήνα και πάλι Αθήνα!!!
 Στο πατρικό μου σπίτι  είχα δένδρα  πολλά ,ποτέ όμως δεν είχα μιά τριανταφιλλιά όσο και αν προσπαθούσα ποτέ δεν έπιανε ,δέν είχαμε και πολύ νερό  και το καλοκαίρι έκανε ζέστη και δέν άντεχαν τα λουλούδια .Μετά απο πολλά χρόνια όταν φτιάξαμε την αυλή στο χωριό  του  συζύγου  το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να φυτέψω μιά κόκκινη τριανταφυλλιά και  είναι η αγαπημένη μου. ..Η κίτρινη είναι Γερμανική και με πολλά αγκάθια !!!όμορφη  μα απλισίαστη  και η τρίτη μου βγήκε ριγέ πολύ σπάνιο για τριανταφυλλιά Καθε καλοκαίρι  απολαμβάνω την ομορφιά τους και τη δροσιά  κάτω απ΄τον ίσκιο της καρυδιάς  .Η καρέκλα μου με τα ζωγραφιστά χελιδόνια είναι φτιαγμένη με τεντόπανο για να αντέχει και ζωγραφισμένη με χρώματα για ύφασμα, ελπίζω να σας αρέσει!!!!
 Σας εύχομαι ένα όμορφο καλοκαίρι  κοντά σε θάλασσες και όμορφες παραλίες .Να είστε όλοι καλά!!

44 σχόλια :

  1. Μοσχομύρισε άρωμα τριαντάφυλλου!!!!!!
    Πόσες φορες έχω προσπαθήσει με διάφορες τριανταφυλλιές και σε διάφορα σημεία στη βεράντα μου αλλά μου χαλάνε.
    Πολύ όμορφη την έφτιαξες την πολυθρόνα,νόμιζα πως ήταν το ύφασμα έτσι δεν φαίνεται πως είναι ζωγραφιστά τα χελιδόνια στη φωτό,τέλεια!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου πράγματι είναι δύσκολο να πιάσουν και ειδικά στο μπαλκόνι .Το χωριό είναι σε βουνό στα 700μ υψόμετρο ,άργησαν να μεγαλώσουν ,θέλουν χαλκό και περιποιηση.Οσο για την πολυθρόνα την έσωσα απ΄τα σκουπίδια!!!!Χαίρομαι που σ'αρεσε .Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα τα τριαντάφυλλά σου!!!!
    Συγχαρητήρια στο γιο σου και εύχομαι κάθε επιτυχία!!!!
    Η πολυθρόνα με τα χελιδόνια έγινε σούπερ!!
    Καλό απόγευμα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!εύχομαι και στα δικά σου παδιά πάντα επιτυχίες να έχουν στη ζωή τους.Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Χαρά γεμάτη η ανάρτησή σου Μεταξία μου !!! Για το παιδί σας που κατάφερε να έχει μια δουλειά μετά από τόση αγωνία !!!Ολα τα υπόλοιπα μου αρέσουν , τα τριαντάφυλλα, η πολυθρόνα σου αλλά η χαρά μου στέκεται στην ουσία !!!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά με ανάσες βαθειές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ πολύ!! Ειμαι πολύ χαρούμενη που που τα κατάφερε γιατι εχει τόσα χρόνια που διαβάζει ασταμάτητα !!τέσσερις ω΄ρες έγραφε εξετάσεις και όλα στα αγγλικά,και τελικά ήταν στους πέντε πρώτους.Μακάρι όλα τα παιδιά να βρουν αυτό που θέλουν.Να είσαι καλά σε φιλώ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα τριαντάφυλλά σου Μεταξία μου, υπέροχα και τα νέα για το παιδί !!! Εύχομαι καλή σταδιοδρομία και πολύ θα ήθελα να είμαι μαζί σου κάτω από την καρυδιά, καθισμένη στην αναπαυτική πολυθρόνα που ζωγράφισες τόσο όμορφα !!! Καλημέρα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου ευχαριστώ για τις ευχές σου ,είσαι ευπρόσδεκτη να απολάυσεις ττην δροσιά και την πολυθρόνα μου και εγώ θα ηθελα μαζί σου μια βόλτα ,όταν έρθω στην Αθήνα στο τέλος του μήνα, εύχομαι να τα πούμε απο κοντά .Να είσαι καλά!!!! πολλα φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Μας μέθυσες με τα αρώματα από τα τριανταφυλλάκια σου!!Και η πολυθρόνα τέλεια!!!Καλή αρχή στο παιδάκι σου!!Να έχεις ένα υπέροχο, γεμάτες όμορφες στιγμές Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου σε ευχαριστώ πολύ !!!!Καλή πρόοδο και στα δικά σου παιδιά,να τα δείς όπως επιθυμείς!!!Καλό Σαββατοκύριακο,!!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα τα τριαντάφυλλα σου ...τα λατρεύω τα τριαντάφυλλα...
    πολύ όμορφο η πολυθρόνα με τα χελιδόνια ...
    καλή αρχή στο παιδί .!!!!
    Σου ευχομαι κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου ευχαριστώ !!χαίρομαι που σου άρεσαν!!εύχομαι και σε σένα ότι επιθυμείς.Να είσαι καλά .Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  7. πανεμορφα! τα αγαπω πολυ! για π[ολλους λογους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Κικίτσα,κι όταν είναι δικά σου τα λατρεύεις !!!Να είσαι καλά ,καλοτάξυδο το βιβλίο σου!!!!

      Διαγραφή
  8. Γλυκιά και αγαπημένη Μεταξία υπέροχα τα τριαντάφυλλα σου ιδιαίτερα το δίχρωμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδα μου γλυκιά στο χαρίζω!!!και εγω πρώτη φορά βλέπω τετοιο χρώμα .
      Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  9. Τι φανταστικά τριαντάφυλλα είναι αυτά..... μέχρι εδώ έφτασε το άρωμα τους!!!!! Συγχαρητήρια για το παιδί σου.... καλή αρχή στην δουλειά του!!!! Καλά ήρθες Αθήνα και δεν πήρες ένα τηλέφωνο για ένα καφέ έστω!!! Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου τρεις μέρες μόνο έμεινα΄και έτοίμασα το σπίτι του, ίσα που πρόλλαβα και έκανα μιά βόλτα.Τέλος Ιουνίου θα ξανάρθω ,ελπίζω να μην έχεις πάει διακοπές και να τα πούμε απο κοντά .Ευχαριστώ για τις ευχές σου,πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Κι έτσι να κυλήσει όλο το καλοκαίρι, με τριανταφυλλένιες μυρωδιές και χαρές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Αλεξάνδρα για την ευχή σου,χαίρομαι που πέρασες.Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!!!!!

      Διαγραφή
  11. Παντα ετσι να είναι η ζωη σου με χρωματα και αρωματα!!!!!!!!Συγχαρητηρια στο παιδακι σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Katrina ,να είσαι καλά να μας χαρίζεις τις ομορφες δημιουργίες σου!!!Μακάρι η ζωή όλων μας να γεμίσει με χρώματα .!!!

      Διαγραφή
  12. Ωραία τα νέα σου σαν τα ωραία λουλούδια σου !!!!!
    Συγχαρητήρια στο γιό σου και καλή σταδιοδρομία να έχει !!!!!
    Τα τριαντάφυλλά σου καταπληκτικά !!!!
    Το ριγέ πάρα πολύ όμορφο !!!!! Είχα κι εγώ μία πολύ ωραία και παράξενη τριανταφυλλιά που κάθε φορά έκανε και ένα τριαντάφυλλο διαφορετικού χρώματος. Δυστυχώς όμως εφέτος μετά από 30 περίπου χρόνια ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και την έχασα απότομα και δεν είχα προνοήσει να έχω φφυτέψει κι άλλη μία .... Τέλος πάντων. Η πολυθρόνα σου απίθανη !!!! Να χαρείς τα όμορφα λουλούδια σου !!! Καλή Κυριακή και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου σε ευχαριστώ πολύ!!!Χρόνια προσπαθούσα να πιάσουν και να μεγαλώσουν.Όταν τις Κλαδέυεις να βάζεις μερικά κλαδιά στο χώμα λοξά αφου πρώτα τα έχεις βάλει στο νερό..Την πολυθρόνα μου την έσωσα απ'τα σκουπίδια και έχω αλλες δυό να φτιάξω .Να είσαι καλά. Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφος ο κήπος με τις τριανταφυλλιές!
    Το τελευταίο τριαντάφυλλο έχει απίστευτο χρώμα!
    Να είσαι καλά και καλή εργασιακή συνέχεια στο καμάρι σου
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου και εγω οταν το είδα δεν το πίστευα συνήθως γίνεται στα νυχτολουλουδα αυτό!!Μακάρι ολα τα παιδιά να είναι καλά γιατί αυτά είναι το μέλλον αυτής της χώρας.Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά !!!!

      Διαγραφή
  14. Καταρχήν Μεταξια μου πολλές ευχές για το παιδί σου,να έχει καλή σταδιοδρομία και ότι καλύτερο στη ζωή του.Τα τριαντάφυλλα του κήπου σου υπέροχα και η πολυθρόνα σου ένα στολίδι και αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ !!!Ευχομαι ότι επιθυμεις για τα παιδιά σου να πραγματοποιηθεί!!!Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  15. Τι απίθανες τριανταφυλλιες είναι αυτές Μεταξία μου.
    Ιδίως η ριγέ, πολύ πρωτότυπη.
    Καλή σταδιοδρομία στο παιδάκι σου, η Παναγιά μαζί του.
    Όσο για την πολυθρόνα, τέλεια, είναι αυτές που μου αρέσουν.
    Ευτυχώς που υπάρχουμε κι εμείς και τα σώζουμε από τα σκουπίδια.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι απίθανες τριανταφυλλιες είναι αυτές Μεταξία μου.
    Ιδίως η ριγέ, πολύ πρωτότυπη.
    Καλή σταδιοδρομία στο παιδάκι σου, η Παναγιά μαζί του.
    Όσο για την πολυθρόνα, τέλεια, είναι αυτές που μου αρέσουν.
    Ευτυχώς που υπάρχουμε κι εμείς και τα σώζουμε από τα σκουπίδια.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Παναγία μας βοήθησε Ρένα μου γιατί εχουμε περάσει πολλά τα τελευταία πέντε χρόνια.Δοξα τω Θεω!!!Οσο για την καρέκλα κανένας δεν την ήθελε ,
      αλλα τώρα μαλώνουν ποιός θα καθίσει!!!Σε ευχαριστώ ,να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα τα τριαντάφυλλα σου, Μεταξία μου!!!! Υπέροχη και η καρέκλα, το ύφασμα με ξετρέλανε!!!! Καλή σταδιοδρομία στο γιόκα σου, να έχει πάντα επιτυχίες!!! Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου μας έλειψες,χαίρομαι που είσαι καλά !!Καλή πρόοδο και στο Μάριο να τον προσέχεις και να του δώσεις πολλά φιλιά !!!σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ χάρηκα με τη δουλειά! Είναι αρκετά δύσκολοι καιροί! Τα συγχαρητήρια μου! Το τελευταίο τριαντάφυλλο πραγματικά με μάγεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου πολύ δύσκολο είναι για όλα τα παιδιά, ακόμα δεν το έχω πιστέψει οτι έγινε .Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να είσαι καλά!!!!!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο του, είναι πολύ ελπιδοφόρο που βρήκε δουλειά! Ο κήπος σου πανέμορφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινα μου ελπίζω να αλλάξουν όλα και οι νέοι να κάνουν μιά καλύτερη ζωή.Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  20. Μεταξία μου εύχομαι καλή σταδιοδρομία στον γιο σου και ότι καλύτερο στη ζωή του!!! Τα τριαντάφυλλά σου είναι υπέροχα!!! Το μεράκι σου φαίνεται παντού, και στον υπέροχο κήπο σου αλλά και στην πολυθρόνα με τα πανέμορφα χελιδόνια που έφτιαξες!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θάλεια σε ευχαριστώ για τις ευχές σου !!!Καλή πρόοδο στη Γεωργία σου που τη θαυμάζω !!να την προσέχεις!!! Οσο για τον κήπο μου είναι λίγο μακριά και μόνο το καλοκαίρι τον χαίρομαι !!!Να είσαι καλά ,πολλά φιλιά και στις δυό σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλά να περνάς, χαίρομαι που βρήκε δουλειά το παιδί... καθε καλό!! ωραία τα ροδα!!!! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα συγχαρητήρια μου! Το τελευταίο τριαντάφυλλο πραγματικά μαγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολλά συγχαρητήρια για το παιδί σας!!
    Σας κατανοώ απόλυτα γιατί πήρα πτυχίο το 2010 και μέχρι σήμερα ταλαιπωρούμαι!
    Κάθε επιτυχία εύχομαι και να τελειώσουν τα άγχη και τα βάσανα!
    Καλό καλοκαίρι με όμορφες στιγμές να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top