Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Αλλαξετο 3#

Αγαπητές μου φίλες  γεια σας .
Πάει  καιρός, πόσος  πια δεν  θυμάμαι!!! Από την τελευταία μου ανάρτηση.Οι περισσότερες με βλέπετε  και στα άλλα  μέσα fb και instagram. Αιτία που παράτησα το μπλογκ μου ήταν  ο παλιός  υπολογιστής που χάλασε  !  Τα παιδιά  μου έδωσαν  ένα κινητό με οθόνη  οπότε  ήταν ποιο εύκολο  να μπαίνω  στο  ίντερνετ  όπου κι αν ήμουν. Το μόνο  δύσκολο  ήταν να κάνω ανάρτηση στο μπλογκ.Τωρα  όμως  έχω  ένα ωραίο  ταμπλετ  οπότε  θα τα λέμε  πιο  συχνά. Γι αυτό  όταν είδα το δρώμενο  της Αριστέας δήλωσα  συμμετοχή, έτσι για να ανοίξω και  πάλι το ξεχασμένο  μπλογκ μου.
Πρώτη φορά  παίρνω  μέρος  στο δρώμενο της φίλης μας και  ομολογώ πως μου άρεσε πολύ. Είδα  πολλές  και υπέροχες μεταμορφώσεις πού ήταν  δύσκολο να διαλέξεις πια ήταν  πιο ωραία,!!
Η δική μου συμμετοχή   ένα  μικρό  μπουκάλι  από ποτό που του άλλαξα λίγο  όψη  με  ένα  φερμουάρ, ένα  κομμάτι  ύφασμα  και λίγα  κέρματα !



Κόλλησα το φερμουάρ  με σιλικόνη 
 
Πέρασα το ύφασμα με  ατλακολ το τύλιξα γύρω από το μπουκάλι 
Περίμενα  να στεγνώσει και να σκληρηνει,αλλα δυστυχώς  δεν έγινε  οπότε αγόρασα σκληριντικο υφάσματος το πέρασα  και έγινε  πολύ  ωραίο  .Το έβαψα  μαύρο  ,κόλλησα και  μερικά  κέρματα ,μετά  έβαλα λίγη  πατίνα να τονίσω τις πτυχές  του  υφάσματος  και ετοιμο !!!
Έχω κάνει  πολλές  τέτοιες  μεταμόρφωσες όπως  αυτό το πλούσιο  ψαράκι.

Ευχαριστώ πολύ την Αριστέα για την φιλοξενία και όλη αυτή  την όμορφη διαδικασία του Αλλαξετο! !Ευχαριστώ πολύ  όλες εσάς  για την ψήφο σας. 
Συγχαρητήρια στην νικήτρια του διαγωνισμού και βασίλισσα της μεταμορφώσεως, Μαριάννα !!!Επίσης  στις φίλες Άννα  κα Ελένη για την δεύτερη και τρίτη θέση. Πολύ  όμορφες οι αλλαγές  που έκαναν, γεια στα χέρια  σας φίλες μου. Να είστε  όλες  καλά!! !!Να περνάτε καλά!! !Καλή άνοιξη!!!! 

42 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφες και έξυπνες οι δημιουργιες σου ξεφευγουν απο τα συνηθισμένα!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρένα μου!!!! Σε ευχαριστώ πολύ ,χαίρομαι που σου άρεσε. Να είσαι καλά. Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  2. Μέττυ μου, το μπουκαλάκι/πορτοφόλι σου εντυπωσίασε πολύ!!!
    Φαινόταν σαν δερμάτινο!!! Τώρα κατάλαβα πώς το έφτιαξες με ύφασμα! Συγχαρητήρια! Και το ψαράκι σου είναι τέλειο!!!
    Να είμαστε καλά και να δημιουργούμε!
    Χαίρομαι που επέστρεψες και στο blog σου!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου και εγώ χαίρομαι που σας βλέπω ξανά από το μπλοκ μου. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου! Το μπουκάλι με παιδεψε λίγο γιατί νόμιζα πως θα κοκκαλωσει με ατλακολ .Τωρα όμως αν το πιάσεις είναι σαν δέρμα. Να είμαστε καλά φίλη να δημιουργούμε!!!Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα !! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά πολύ πρωτότυπο το μπουκάλι και πολύ όμορφο !!! Μπράβο για τη συμμετοχή σου. Και το ψαράκι, κι αυτό τέλειο !!!!! Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρανια μου, χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου!! Τώρα θα ξεκινήσω το κέντημα και θα χρειαστώ τη βοήθεια σου. Τη χρώματα θα βάλω, Τηνα κρατήσω γύρω -γύρω. Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Ίριδα, πολύ χαίρομαι που ξαναβρεθηκαμε !! Να είσαι καλά φίλη μου και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ το μπουκάλι σου και το προτίμησα στην βαθμολογία. Έχω σκεφτεί να κάνω και εγώ κάτι ανάλογο, αλλά ακόμα είναι στη σκέψη.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη, να φτιάξεις,ειναι πολύ ωραία κατασκευη.Θα το ευχαριστηθείς !!Μόνο βάλε μεγαλύτερο μπουκάλι. Και τα δικά σου ήταν πολύ ωραία !!Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ που νόμιζα ότι εξολοκλήρου το έκανες με powertex (εννοώ εκτός από το σκληρυντικό και τα χρώματα του powertex) ενώ εσύ χρησιμοποίησες κάτι πιο απλό (αλλά τόσο αποτελεσματικό) : μαύρο χρώμα και πατίνα. Απίθανο!!!
    Μεταξία μου, σε ευχαριστώ πολύ για αυτή την πρώτη σου φορά στο διαγωνισμό με μια τόσο πολύ φανταστική δημιουργία! Το ζήλεψα πραγματικά!

    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου για τη φιλοξενία και τις φίλες που με ψήφισαν !! Ύφασμα και σκληριντικο και φτιάχνεις πολύ ωραίες κατασκευές!!! Είναι λίγο δύσκολο στην αρχή μέχρι να σταθεροποιηθεί αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο!!!

      Διαγραφή
  7. Σαν γλυπτό έγινε Μεταξία μου και πολύ ενδιαφέρον το θέμα που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Κατερίνα μου, σαν γλυπτό πρέπει να το δουλέψεις για να γίνει! !! Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ !!!Έχω κάνει πολλά με κέρματα θα σας τα δείξω !!!Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  8. Μεταξία μου συγχαρητήρια για την τόσο εντυπωσιακή συμμετοχή σου στο "Άλλαξέ το", αλλά και για το υπέροχο και πλούσιο ψαράκι!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρακι μου να είσαι καλά κούκλα μου. Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο και πρωτότυπο το μπουκάλι σου Μεταξία μου .
    Ήταν απ τις προτιμήσεις μου.
    Θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή αφού μαζέψω κέρματα 😂😂😂😂😂
    Καλωσόρισες και πάλι στη μπλογκογειτονιά μας .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ για την ψήφο ,χαίρομαι που σου άρεσε! !!Δοκίμασε το, είναι πολύ ωραία κατασκευη,μονο μακριά από τα παιδιά!!! Χάρηκα που ξαναβρεθηκαμε, να είσαι καλά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!!

      Διαγραφή
  10. Όμορφες και πλούσιες Μεταξια μου οι δημιουργίες σου 😀😘😀😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πλούσια !!! Γιατί να το κρυψωμεν άλλωστε!!!! ΧΝα είσαι καλά φίλη μου και σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  11. Μάλλον έπρεπε να το είχα καταλάβει ότι ήσουν εσύ πίσω από το χρυσό μπουκάλι , έχεις φτιάξει και δέντρο αν θυμάμαι καλά Μεταξία μου !! Τώρα εγώ η αφελής θα ρωτήσω;;;Μονόλεπτα είναι ::::;
    Λοιπόν άσε αυτά τώρα και πάμε για κέντημα όχι 10 μήνες 10 χρόνια θα κάνουμε για τα τρία πανώ , φαντάσου ακόμα στη μυθολογία βρισκόμαστε!!!Την Πέμπτη οι κεντήστρες έχουμε συνάντηση να δούμε τι θα πρωτοσυζητήσουμε !! Ακου που σε λέω στο μέγεθος!!!Πάτρα -Αθήνα . Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Νικόλ μου μονόλεπτα και δίλεπτα είναι ,τα μαζεύω σε ένα ποτήρι και όταν δεν έχω δουλειές φτιάχνω διάφορα! !!Όσο για το κέντημα τώρα τι να πω!! Με πονάει το χέρι μου και τρέμει, αλλά θα κεντησω!! !!! Μεγάλο το όραμα της Κλαυδιας αλλά αξίζει ! Καλά να είμαστε και κάποια στιγμή θα τελειώσει!!!!

      Διαγραφή
  12. Μεταξία μου το μπουκάλι σου ήταν εντυπωσιακότατο!!!μπράβο σου για την ιδέα και την υλοποιησή της!!!καλή συνέχεια!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα, σε ευχαριστώ πολύ ! Χαίρομαι που σου άρεσε!!!! Έχω φτιάξει κι ωραία δένδρα! Να είσαι καλά!! !!

      Διαγραφή
  13. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนัง HD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντυπωσιάστηκα με το μπουκάλι σου. Και αγαπήθηκε πολύ από ότι είδα.
    Υπέροχο και είσαι άπαιχτη και σαν εκτέλεση αλλά και σαν ιδέα
    Χρόνια μας πολλά και από εδώ
    Μη ΄χάνεσαι εγώ που δεν πολυμπαίνω στο φέις μου λείπει η επίσκεψη στο μπλογκ σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!!! Πολύ χαίρομαι που ξαναβρεθηκαμε και μένα μου είχατε λείψει. Μου αρεσεινα σας διαβάζω!!! Τώρα έχω ένα ταμπλετ, δώρο από τη κόρη μου και βλέπω καλύτερα γιατι με το κινητό ήταν δύσκολο !!!Θα τα λέμε πιο συχνά ,έχω πολλά να σας δείξω!! Πολλά φιλιά, να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Εντυπωσιακό,και ιδιαίτερο Μετυ μου.Νομίζω ότι το έχεις γενικά σάυτές τις δημιουργίες που κάνεις.Να είσαι καλά και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρια μου!!! Είναι πολύ ωραία όλη αυτή η τεχνική και με έχει επηρεάσει!!! Να είσαι καλά φίλη μου και εμένα μου αρέσουν οι ιδέες σου !! Πολλά φιλιά και στη μικρή σου!!!!

      Διαγραφή
  16. Και εμενα με εντυπωσιασε η αλλαγή στο μπουκαλακι σου Μεταξια μου και μαλιστα αναρωτιόμουν πως εγινε έτσι.. και τωρα ειδα την διαδηκασία της αλλαγης του και σου δινω τα συγχαρητηρια μου ..οπως του εδωσα και την προτημιση μου.. χαιρομαι που ξαναγυρισες στην γειτονια.. εγω δεν εχω φέης μπουκ και σε είχα χασει.. οντως..να περνας ομορφα φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρουλα μου, για την προτίμηση και για τα καλά σου λόγια. Πολύ δύσκολο δεν είναι, αλλά θέλει δουλειά να πετύχεις πως θα γίνουν οι πτυχές στο ύφασμα. Να είμαστε καλά φίλη μου και τα λέμε συχνά!!! Πολλά φιλιά!!! !!!

      Διαγραφή
  17. Φτου και ξανά φτου! Ακόμα αναρωτιέμαι πώς στο καλό βγήκε τόσο πετυχημένο. Μπραβο χρυσοχέρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα ! ! Πολύ δουλειά!!! Ήταν και το πρώτο γιαυτό διάλεξα να είναι μικρό. Οι πτυχές με δυσκόλεψαν. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, να είσαι καλά φίλη μου! !!!

      Διαγραφή
  18. ααααααααααχ ειναι Τ Ε Λ Ε Ι ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφία μου, σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που ξαναβρεθηκαμε .Να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  19. Τέλειο το μπουκαλοπορτοφόλι!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!!Να είσαι καλά, καλό Σαββατοκύριακο!! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top