Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Η συμμετοχή μου στο δρώμενο "Φωτογραφιζειν "

Αγαπητές μου φίλες και πάλι κοντά σας, μετά  από πολύ  καιρό !
Εύχομαι να είστε όλες καλά!
Ευτυχώς που καλή μας φίλη Μαρία Νικολάου διοργανώνει αυτό το ωραίο δρώμενο που μου αρέσει να συμμετέχω και έτσι  γίνεται η αφορμή για να ανοίξω και πάλι το ξεχασμένο μου blog.
Με αυτή  τη φωτογραφία συμμετείχα στο Διαγωνισμό "Φωτογραφιζειν ".
Το χωριό μας από ψηλά  με φθινοπωρινά χρώματα!!!!
Ένα όμορφο χωριό  κοντά στα Καλάβρυτα καταφυτο από όμορφα πλατάνια, καρυδιες, καστανιές ,ίτιες και βελανιδιές που αυτήν την εποχή  εκτός από τα υπέροχα χρώματα  μας δίνουν και πολύ χρήσιμους καρπούς!!!!
Τα δύο  τελευταία Σαββατοκυριακα  τα περάσαμε  μαζεύοντας καρύδια και κάστανα και ενώ η κούραση ήταν μεγάλη  η φύση μας  αποζημίωσε με τις ομορφιές  της. Σε όποιο σημείο  του χωριού  κι αν πήγαμε  όλα  ήταν  όμορφα  με υπέροχα γήινα χρώματα και μυρωδιές!!! Η αυλή  όμως ήταν γεμάτη Χρύσανθεμα με αυτό το υπέροχο χρώμα!!!! Και φυσικά  η πλατανομουρια σε τόνους  χρυσοκιτρινους!!!!


Ευχαριστώ πολύ την Μαρία για την φιλοξενία !!!Όλες οι φωτογραφίες ήταν υπέροχες !!!Συγχαρητήρια στην νικήτρια του διαγωνισμού !!!! Να είμαστε όλες καλά να ανταμώνουμε σε όμορφα δρώμενα, να δημιουργούμε και να περνάμε καλά!!!Πολλά  φιλιά!!!!! 

32 σχόλια :

  1. Μοσχομύρισε Φθινόπωρο η οθόνη μου!
    Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες!
    Πόσο θαυμάσια χρώματα! Τη λατρεύω αυτή την εποχή!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την εποχή στο βουνό έχει τα πιο όμορφα χρώματα !Σε λίγες μέρες όλα τα φύλλα θα έχουν πέσει.Ετσι θα περιμενουμε να ρίξει χιόνι για να ξαναδούμε ομορφιές !!!Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου, να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Άαα, Μέττυ μου, χαίρομαι που επανήλθες κιεσύ στην μπλογκογειτονιά μαζύ μου...Από τον Ιούλιο είχαμε να εμφανιστούμε και οι δύο...χα χα χα!
    Μας γέμισες υπέροχα χρώματα! Και η φωτογραφία με το όμορφο χωριό σου ήταν μέσα στις επιλογές μου!Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία μου, και σε ευχαριστώ για την ψήφο Έχεις δίκιο έχουμε από τον Ιούλιο να κανουμε ανάρτηση, ελπίζω να επανέλθουμε σιγά -σιγά!!! Το φβ είναι πιο εύκολο γιατί ανεβαίνουν ή φωτογραφίες πιο εύκολα από το κινητό !!!Να είσαι καλά !!!!Καλό μήνα!!! !

      Διαγραφή
  3. Καλως όρισαμε και οι δύο στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας
    και γω χάθηκα για λίγο
    μου άρεσε η φωτογραφία του χωριού σου που συμμετείχες στο δρώμενο
    τι ωραία χρώματα τα χρυσάνθεμα
    φθινοπωρινά ωραία χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινακι μου και εσύ είχες χαθεί, ελπίζω τώρα που θα πιάσει χειμώνας να τα λέμε συχνά! Χαίρομαι που σου άρεσε το χωριό μου, είναι το χωριό του άνδρα μου κοντά στα Καλάβρυτα! Να είσαι καλά φίλη μου και να περνάς όμορφα !!!

      Διαγραφή
  4. Αααα μας αποζημίωσες για την απουσία σου που ήταν αισθητή στη γειτονιά. Τι όμορφο χωριό και τι ωραία φθινοπωρινά χρώματα !!!! Μπράβο για την συμμετοχή σου και καλό μήνα !!! Και .... μην χάνεσαι !!!!!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έλειψα Ε!!! Θα επανέλθω, έχω πολλές φωτογραφίες στο κινητό μου αλλά πρέπει να βρω ένα τρόπο να τις αποθηκεύω στο ταμπλετ .Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου .Καλό μήνα, να είσαι καλά φίλη μου!!!!

      Διαγραφή
  5. ¨ομορφες φωτογραφίες! Καλώς ήρθες πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Να είσαι καλά και χάρηκα που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου Θα τα πούμε σύντομα με τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου !!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς όρισες και πάλι Μεταξία ! πολύ καλά έκανες και άνοιξες το μπλογκ σου και πάλι. Όμορφο, τρυφερό και το κυριότερο δημιουργικό. Μπράβο. Προχωράμε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου, χαίρομαι τόσο πολύ που σε βλέπω στο μπλογκ μου ,με τιμά η παρουσία σου. Σε ευχαριστώ για την ενθάρρυνση .!!Να είσαι καλά, ελπίζω, ο χειμώνας που έρχεται να είναι δημιουργικός!!!!

      Διαγραφή
  7. Μας λείπεις, Μεταξία μας! Αλλά επιστρέφεις δημιουργικά και σε χαίρομαι! Μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρα μου! Ελπίζω τώρα που θα πιάσει χειμώνας να τα λέμε συχνά, έχω αρκετες δημιουργίες να σας δείξω!!!!. Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΤΑΞΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ.ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ φωτογραφία, Μεταξία μου. Καλώς επέστρεψες στη μπλογκογειτονιά μας. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μια μου .Χαίρομαι που είστε όλοι καλά κα εύχομαι ένα δημιουργικό Χειμώνα για ολους μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο χαίρομαι που άνοιξες το σπιτάκι σου εδώ!! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Και το χωριό πανέμορφο αλλά και ο κήπος σου επίσης. Πολύ φύλλο για μάζεμα όμως έτσι;
    Αντε Μεταξία μου να τα λέμε συχνότερα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Άννα μου, σε ευχαριστώ !! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Άστα όσο για τα φύλλα, πολύ κούραση, τα κλαδεψαμε και τα καθαρίσαμε. Είναι τα ή τελευταία φορά που βρίσκουμε τέτοια ωραία χρώματα. Πιάνει χειμώνας τώρα. Την άνοιξη πάλι! Πρέπει να σας δείξω και τις δημιουργίες μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χωμένο στο πράσινο και στα χρώματα!
    Ευχαριστώ φίλη μου για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου να είσαι καλά. Ευτυχώς που υπάρχει ς και εσύ με τα ωραία σου δρώμενα!!

      Διαγραφή
  14. Μεταξία μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Μου άρεσε πάρα πολύ η φωτογραφία σου και ήταν μέσα στις επιλογές μου!
    Όμορφο το χωριό πολύ, και η φωτογραφία σου το αποτύπωσε υπέροχα!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου, χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία μου και σε ευχαριστώ που την ψήφισες. Όντως είναι ένα ωραίο χωριό μόνο που σιγά σιγά θα ερημώσει!! !Να είσαι καλά !! !

      Διαγραφή
  15. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Μεταξία μου! Τα βουνά είναι ότι πρέπει να ευχαριστηθείς Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεταξια μου τι ομορφια έχουν τα χωρια τωρα το Φθινοπωρο.. και πως να μην είναι ομορφες οι φωτογραφιες σου!! είναι στιγμες που μενουν στο κλικ του φακου σου να θυμασαι για παντα..
    Πολύ ωραια η συμμετοχη σου..και να σε βλεπουμε όποτε μπορεις και από εδω καμια φορα..
    Να περνας ωραια οτι και να κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε ευχαριστώ πολύ Ρουλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε, ευτυχώς που υπάρχει και η Μαρία με τα όμορφα δρώμενα της!! !Πιστεύω πως θα τα λέμε πιο συχνά. Να είσαι καλά φίλη μου, πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ομορφιά είναι αυτή!!! Μεταξία μου, παράδεισος ο τόπος σου και σ' ευχαριστούμε που μας έδωσες μια γεύση από όλη αυτή την πανδαισία χρωμάτων και μυρωδιών...
    Να είσαι καλά φίλη αγαπημένη, να αιχμαλωτίζεις την ομορφιά και να τη μοιράζεσαι μαζί μας!
    Πολλά πολλά γλυκά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χίλια ευχαριστώ Μαρίνα μου για το όμορφο σχόλιο σου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε, φίλη μου. Να είσαι καλά !! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου Μεταξία μου και τι όμορφη αυλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top