Κυριακή 15 Απριλίου 2018

The Versatile award

Η αγαπημένη μου φίλη Άννα από το atenizodas.blogpost..com μου έστειλε βραβείο  φίλες μου και  εγώ το αποδέχομαι με μεγάλη χαρά.  Τώρα γιατί με βραβευει δεν ξέρω  να σας πώ.Το μόνο  που έχω καταλάβει είναι  ότι  ταιριάζουμε σε πολλά πράγματα, γιατί όταν την διαβάζω  πάντα  συμφωνώ μαζί  της. Μπορεί να μην μιλάω πολύ  να μην κάνω  αναρτησεις μα σας διαβάζω πολύ συχνά!!!
Πρέπει να γράψω  λέει μερικά πράγματα για μένα.
Τι να σας πω!!!!
Γεννήθηκα σε ένα  μεγάλο  χωριό  ,κοντά  στην Πάτρα, καταφυτο  από ελιές  λεμονιες πορτοκαλιές  και μεγάλα κυπαρίσσια  και ευκάλυπτα,γιαυτο και αγαπώ  τη φύση και της κατασκευες με υλικά από αυτήν .
Έφυγα όμως για να ζήσω καλύτερα (έτσι  έλεγε η μάνα μου )αλλά  για αλλού  ξεκίνησα και αλλού η ζωή με πήγε.
Έτσι πέρασα τα  καλύτερα χρόνια μου ράβοντας !!!!Έχω κάνει τόσα γαζιά που αν τα βάλω στη σειρά  φτάνουν μέχρι το φεγγάρι !!!
Ήθελα να γίνω  δασκάλα  γιατί αγαπούσα πολύ τα παιδιά. Όταν ήμουν μικρή   'έφτιαχνα φιγούρες και τους έπαιζα  καραγκιόζη!!!Αλλά δεν τα κατάφερα!!!
Το μόνο  που κατάφερα ήταν  να κάνω  δύο  καλά  παιδιά. Τον Αποστόλη  που είναι  η αδυναμία  μου και τη Βασουλα που είναι  η δύναμη  μου!!!!!
Μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω  ,να διαβάζω, να βλέπω  θέατρο  και να ακούω  μουσική. Μου αρέσει πολύ να να φτιάχνω  διάφορες κατασκευές.
Δέκα λεπτά δημιουργίας  την ημέρα  το γιατρό (λέω) τον κάνουν πέρα!!!!
Μου αρέσει να  διαβάζω  όλους  εσάς  τους φίλους που γράφετε  τόσο  ωραία  !!!
Εγώ δεν έχω αυτή την ικανότητα.
Επίσης μου αρέσει πολύ  να βλέπω καλλιτεχνικό  πατινάζ  ραλυ  με μηχανές  και αυτοκίνητα και αυτούς που πέφτουν από  της γέφυρες!Εξτριμ σπορ!!! !μη γελάτε!!!! Θα ήθελα να δοκιμάσω  ένα από αυτά τα σπορ!!! Ίσως  στην άλλη ζωή!!! Τώρα  είναι αργά .....
Ειμαι ένας απλός και ήρεμος άνθρωπος αγαπώ τα ζώα !!!!!Αγαπώ όλο το  κόσμο  και θα ήθελα να ζούμε  όλοι αγαπημένοι ,χωρίς διακρίσεις ,ειρηνικά!!! ! !!!
Να είστε όλοι καλά!!!! Καλή εβδομάδα !!!
Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου !!!!!!

32 σχόλια :

  1. Μεταξία μου πόσο χάρηκα που ανταποκρίθηκες και σε γνώρισα καλύτερα!!
    Φυσικά και αξίζεις βραβείο. Είναι δημιουργικότατη και πάντα με ένα καλό λόγο για όλους.
    Ώστε εξτρίμ σπορ!!! Ποτέ δεν είναι αργά ξέρεις...Από τη γέφυρα να κανονίσουμε να πέσουμε μαζί...αλλά θα με κρατάς γερά γιατί το σκοινί δεν θα μου αρκεί.χαχααχα
    Να σαι καλά να δημιουργείς και εγώ συμφωνώ ότι το γιατρό τον κάνει πέρα η δημιουργία ξέρεις
    Να σαι καλά να ταξιδεύεις και πρωτίστως να χαίρεσαι τα παιδάκια σου
    Σε φιλώ και χάρηκα που άνοιξες το σπιτικό σου
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα σε ευχαριστώ πολύ και εγώ χάρηκα για το βραβείο που μου έδωσες . Ήταν μια ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα .Να λοιπόν που έμαθες ότι μου αρέσουν τα εξτριμ σπορ. Να σου πω την αλήθεια θα το είχα κάνει αυτό το πέσιμο από τη γέφυρα Χαλκίδας αλλά ας όψεται η κρίση και η οστεοπόρωση που έχω!!! Αν μπορέσω και κάνω κανένα ταξίδι, καλά θα είναι φίλη μου. Να είσαι και εσύ καλά να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!! !

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη!!!
    Είσαι άξια θαυμασμού Μεταξούλα μου γιατί και πολύ όμορφα δημιουργείς και είσαι ευγενέστατη!
    Δικαίως λοιπόν βραβεύτηκες, ήταν και μια ευκαιρία να σε γνωρίσω καλύτερα!
    Τα εξτρίμ σπορ δεν έχω αμφιβολία ότι αν θελήσεις θα δοκιμάσεις αφού τόσο πολύ σ' αρέσουν και μην ξεχάσεις να ζητήσεις να σε απαθανατίσουν, ε;

    Σε φιλώ με τις ευχές για χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου τι καλή που είσαι !!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με τιμούν ιδιαίτερα. Έχω χαθεί από το μπλογκ μου έχουμε πολύ καιρό να μιλήσουμε. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά,υγεια και ευτυχία στη οικογένεια σου. Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Μεταξία μου, εξτρίμ σπορ ;
    Λυπάμαι αλλά δεν θα σε συνοδεψω , ούτε να σε βλέπω δεν μπορώ 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
    Να φανταστείς όταν έτρεχε ο γιος μου με αυτοκίνητο πήγα ελάχιστες φορές γιατί δεν το άντεχα.
    Στο ράψιμο ταιριάζουμε , θα πάμε μαζί στο φεγγάρι .
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να συνεχίσεις να χειροτεχνείς .
    Μακάρι να επικρατήσει η Ειρήνη στον κόσμο κι αν γίνει αυτό υπόσχομαι να πέσω κι εγώ από τη γέφυρα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί Ρένα μου αφού ταιριάζουμε στο ράψιμο μη μου λες ότι δεν σου αρέσει το ραλυ, είναι πολύ ωραίο, εγώ θα πήγαινα συνοδηγός!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές μακάρι όλοι να είμαστε καλά και να ζήσουμε ειρηνικά!!!!

      Διαγραφή
  4. Εχω τη χαρά να σε γνωρίζω λίγο απο κοντά Μεταξία μου και πραγματικά για μένα είσαι ένα αξιόλογο πλάσμα!!Με χαμηλούς τόνους , ευγένεια και ζεστασιά !! Γέλασα με τα ατέλειωτα γαζιά σου !!!
    Αλλά για τα σπορ που σου αρέσουν όπως λέεει και η Αννα ποτέ δεν είναι αργά!!Να είσαι καλά και ναι η δημιουργία είναι η σωτηρία μας !!1 Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατελείωτες ώρες ράψιμο Νικόλ μου από τις έξι το πρωί μέχρι τις πέντε το απόγευμα !!!Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά φίλη μου ευτυχώς που έχουμε αυτό το χάρισμα και δημιουργούμε γιατί τα εξτρμ σπορ θέλουν χρήμα!!!!

      Διαγραφή
  5. Μεταξία μου, αναλύπτω πως έχουμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα...εκτός από τα εξτριμ σπορ...χα χα χα!!!!
    Θα σε έχω υπ'όψιν μου εαν χρειαστώ κάτι για το ράψιμο γιατί δεν ξέρω και πολλά πράγματα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου να είσαι καλά, ότι θέλεις να με ρωτάς μέχρι και νυφικά έχω κάνει φίλη μου αλλά τώρα δεν ράβω πολύ δεν αντέχει το χέρι μου! σε ευχαριστώ πολύ !¡!

      Διαγραφή
  6. Μεταξία μου συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Χαίρομαι που έμαθα για σένα πιο πολλά και μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που έγραψες για τα παιδιά σου!
    Να τα χαίρεσαι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, μου βγήκε αυθόρμητα, και είναι η αλήθεια .Τα παιδιά μου είναι ότι καλύτερο έχω κάνει στη ζωή!! Να είσαι καλά και εσύ να χαίρεσαι τα δικά σου !!!Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Πόσο χαίρομαι που σε γνωρίζω μέσα από το σπιτάκι σου,να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να τα καμαρώσεις όπως λαχταρά η καρδούλα σου!!!
    Την Πάτρα,την έχω λατρέψει εύχομαι μία μέρα Θεού Θέλοντος,όταν ξαναέρθω να συναντηθούμε.....να'σαι καλά και να περνάς όμορφα με τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία, χρόνια πολλά και καλά! Χαίρομαι πολύ που ξαναβρεθηκαμε σε ευχαριστώ πολύ !!!Θα χαρώ πολύ να συναντηθούμε φίλη μου θα περιμένω να μου στείλεις μήνυμα !!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Μεταξία μου βλέπω πως έχουμε πολλά κοινά!!!αν και εμένα μου αρέσουν τα εξτριμ σπορ αλλά μόνο να τα βλέπω!!!χιχιχι!!!!να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!πάντα να δημιουργείς!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα, το ξέρεις το τραγούδι που λέει, εκείνο που με σώζει είναι που ονειρευομαι σαν το καραγκιόζη !!!!εμένα με σώζει η δημιουργία. Γιατί τα σπορ θέλουν χρήμα !!!Με όλες σας βλέπω έχουμε πολλά κοινά και μου αρέσει αυτό!!! Σε ευχαριστώ πολύ και εσύ να χαίρεσαι την οικογένεια σου Πολλά φιλιά!!! !

      Διαγραφή
  9. Μεταξια μου εσυ δεν γραφεις ωραια,με συνεπηρε η εξομολογηση σου,μοιαζουμε αρκετα τα επικυνδινα σπορ μααζι θα τα κανουμε χαχα
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Ρενα μου... Μου βγήκε αυθόρμητα !!!!Θα σε πάρω μαζί μου σε κανένα αγώνα Ράλυ,αν πάω, χαχα ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σας
    Καλωσορίσατε στο μπλογκ μου και στην παρέα μας
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δελφινακι, χαίρομαι που βρεθήκαμε διάβασα την ανάρτηση σου και μου άρεσε πολύ! Να είσαι καλά και να περνάς καλά !!!

      Διαγραφή
  12. Χα..χα.. ποσο γελασα με τα εξστριμ σπορ Μεταξια μου δεν λεγεται..και εγω μια απο τα ιδια με σενα.. καλε ποσο ταιριαζουμε!! και στο ραψιμο και στα σπορ...στην αλλη ζωή θα τα κανω οπωσδήποτε.. αποθυμενα ειναι αυτα..δεν εχει σημασια πότε θα τα κανουμε.χι..χι..
    Μπραβο για το βραβειο σου.. φιλη μου.. με την αφορμή μαθαμε και ομορφα πραγματα για σενα.. ειναι αλήθεια οτι οι επισκεψεις μας εχουν μια καθηστεριση θα ελεγα.. αλλα παντα είμαστε εδώ.. και χαιρομαι πολύ..!!
    Να περνας ομορφα ότι και να κανεις καλή εβδομαδα να εχεις.. και να χαιρεσαι οτι αγαπας.... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σας κάνω και εγώ μια φορά να γελάσετε Ρουλα μου!! ! Ταιριάζουμε σε πολλά πράγματα και χαίρομαι, γιαυτό και κάνουμε παρέα τόσα χρόνια. Σε ευχαριστώ πολύ, είσαι σπουδαία και σε θαυμάζω για όλα αυτά που κάνεις !!!Τιμή μου που είσαι φίλη μου. Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Το να περιγράφεις την ζωή σου και να μας εκθέτεις τι σου αρέσει τόσο όμορφα είναι ταλέντο Μεταξία μου.Σου εύχομαι να κάνεις αυτά που θέλεις και να είσαι χαρούμενη.Πολά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, είναι λίγο δύσκολο να κάνω όλα αυτά, αλλά με ευχαριστει πολύ να τα βλέπω!!! Να είσαι καλά! Πολλά φιλιά !!!

      Διαγραφή
  14. Μεταξία μου, οι δημιουργίες σου είναι τόσο όμορφες που πραγματικά αξίζεις το βραβείο. Αγαπώ κι εγώ το ράψιμο, το καλλιτεχνικό πατινάζ και τα ζώα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μια μου!! !! Χαίρομαι που ταιριάζουμε σε πολλά πράγματα. Να είσαι καλά φίλη μου και να περνάς όμορφα!!!!

      Διαγραφή
  15. οι απλοί και ήρεμοι άνθρωποι, Μεταξία μου, όπως είμαι εγώ, θεωρούν extreme sport το να κυκλοφορήσουν μια μέρα με κίνηση!!! Χι,χι!
    Να χαίρεσαι και τη δύναμή σου και την αδυναμία σου, να δημιουργείς, ε, και να γράφεις πού και πού κι εδώ, ναι; Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχεις δίκιο Αλεξανρδα μου! !!!Θα μπορούσα να κάνω αρκετές αναρτήσεις, έχω τόσα πράγματα να σας δείξω, και πολλά να σας πω αλλά με πιάνει μια αναβλητικότητα. Άστο για αύριο λέω. Δεν είσαι καλή στο γράψιμο !!!!!!Να είσαι καλά φίλη μου, καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ξέρω το βραβείο, μα χάρηκα πολύ που το έλαβες.

    Με συγκίνησε πραγματικά ο τρόπος που αναφέρθηκες στα παιδιά σου και ήθελα να σου το πω! Είναι ότι πιο όμορφο έχω διαβάσει, και ότι πιο ειλικρινές...

    Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη, για το σχόλιο σου. Μια απλή εργαζόμενη μητέρα είμαι και έγραψα την αλήθεια. Προσπάθησα με τη βοήθεια του Θεού, να μεγαλώσω τα παιδιά μου ώστε να είναι χρήσιμοι και σωστοί άνθρωποι! Χαίρομαι πολύ που με κατάλαβες! Χαίρομαι πολύ που επισκέφτηκες το μπλογκ μου Να είσαι καλά!! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μεταξία μου πολύ χάρηκα που σε γνώρισα λίγο καλύτερα μέσα από αυτή σου την ανάρτηση! Ένα πράγμα θα σου πω μόνο: ποτέ δεν είναι αργά! Να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλη μου και σε ευχαριστώ πολύ!! Έχεις δίκιο ποτέ δεν είναι αργά ¡!!!

      Διαγραφή

Back to Top