Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

1o Δρώμενο 'Φωτογραφίζειν' με θέμα τις Γέφυρες.

 Η δική μου συμμετοχή στο πρώτο  δρώμενο ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΖΕΙΝ   της Μαρίας Νικολάου με θέμα τις γέφυρες, ήταν το Γεφυράκι που βλέπετε ,ένα μικρό ξύλινο γεφυράκι που σε οδηγεί σε ένα φανταστικό τοπίο!
Αιωνόβια δένδρα ,που απο τις ρίζες τους αναβλύζουν πηγές και τα νερά τους σχηματίζουν μικρούς καταράκτες.
 Υπέροχες μικρές λίμνες με πεντακάθαρα νερά!!
        και εδώ στο βάθος πίσω απο τα δένδρα ήταν το παλιό χωριό .
 Ενα υπέροχο μέρος που όποια εποχή και να το επισκεφτείς σε μαγεύει!!!
 Οταν το φωτογράφισα ήταν Άνοιξη  ,πολλά λουλούδια δέν είχε αλλά η μυρωδιά απο τα μικρά αγριολούλουδα ήταν έντονη .
 Ελπίζω να απολαύσατε τη βόλτα που σας πήγα, στα 800 μ υψόμετρο  ,κοντά στα Καλάβρυτα!!!
Ηθελα η πρώτη ανάρτηση του χρόνου να είναι ευχάριστη,και εύχομαι οι άνθρωποι να χτίζουν γέφυρες και να απολαμβάνουν τα αγαθά της φύσης ενωμένοι και αγαπημένοι!!!!!!
Ευχαριστώ πολύ τη Μαρία για τη φιλοξενία της και συγχαρητήρια στη νικήτρια του διαγωνισμού !!!!
Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα !!!!
ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!

36 σχόλια :

  1. Τί όμορφη βόλτα μας πήγες, Μεταξία μου, σ'αυτό το καταπληκτικό δάσος!!
    Πολύ θα μου άρεσε να βρισκόμουν για λίγο εκεί!!!!
    Βρέ, τί έκρυβε πίσω του το γεφυράκι της φωτογραφίας σου!!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο δρώμενο της Μαρίας! Φιλιά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ερύμανθος Μάριαν είναι ένα υπέροχο βουνό με πολλά νερά και δένδρα ,πολλά όμορφα χωριά που και εγώ δεν έχω πάει σε όλα.Να κάνεις μια βόλτα το καλοκαίρι σε περιμένω .Ευχαριστώ πολύ καλό μήνα ,να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Έλενα ,χαίρομαι που σου άρεσε ,και μένα μου αρέσουν οι βόλτες σου στη θάλλασσα .Να είσαι καλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Το πράσινο η φύση όλο το τοπίο είναι τόσο όμορφο Μεταξία μου.Απιθανες οι φωτό σου.Καλο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι ωραία που είναι στο βουνό Μαρία μου και απο κοντά είναι ακόμα ποιό όμορφα!!!Να είσαι καλά καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Μεταξία μου !! Μια υπέροχη βόλτα μας ΄εκανες λατρεύω τους μικρούς η μεγάλους καταρράκτες , τα δέντρα και όληηη ρτη φύση , Ωραία που είναι !!! Φιλιά πολλά με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καταράκτες Νικόλ ήταν το καλύτερο ,να ακούσεις το κελάρυσμα του νερού δεν θα θέλεις να φύγεις !!!Ολη η περιοχή είναι γεμάτη ελατα πλατάνια και καρυδιές!!Σευχαριστώ Νικόλ και καλό μήνα με υγεία,πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Και ήταν ευχάριστη και ταξιδιάρικη και παραμυθένια αυτή τη ανάρτησή σου! Το γεφυράκι οδηγεί σε μέρος από το οποίο νομίζεις θα πεταχτούν νεράιδες και ξωτικά.
    Οι γέφυρες είναι ένα αγαπημένο μου θέμα, ακριβώς γιατί συμβολίζουν την ένωση.
    Καλό μήνα, Μεταξία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεράιδες και ξωτικά !!!που ξέρεις ίσως εκεί βαθιά στο δάσος να υπάρχουν.Εμένα μου άρεσαν πολύ οι ρίζες των δένρδων που είχαν μπλέξει μεταξύ τους.Εμείς οι άνθρωποι αντί να φτιάχνουμε γέφυρες χτίζουμε τείχη,δυστυχώς!!!Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου !

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη βόλτα μας πήγες!!
    Τα λατρεύω αυτά τα μέρη και το συγκεκριμένο μας το παρουσίασες με καταπληκτικές φωτογραφίες! Η τρίτη με έχει μαγέψει κυριολεκτικά!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου Μαρία μου και έχω πολλές αλλα είπα να μην σας κουράσω.Είναι πολύ όμορφα στη περιοχή των Καλαβρύτων ,θα σας δείξω και ένα άλλο χωριό!!Σε ευχαριστώ πολύ ,καλό μήνα να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικό μέρος! Στο είπα από την πρώτη στιγμή!
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή σου Μεταξία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ αστέρι μου το κατάλαβες με τη πρώτη,μπράβο σου και σε ευχαριστώ για το υπέροχο δρώμενο !μου αρέσει πολύ !!να είσαι καλά Μαρία μου καλό μήνα,πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πόσο μαγευτικές εικόνες Μεταξία μου!!! Μας παρέσυραν σε ένα υπέροχο νοερό ταξίδι που το απόλαυσα! Η πρώτη φωτογραφία σου ήταν μέσα στις επιλογές μου, εξαιρετική!!
    Σ' ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα, είπα?... Δεν είπα!!!
    Καλό μήνα Μεταξία μου, με υγεία και πολλές γέφυρες αγάπης για να ενώσουμε όλο τον κόσμο!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα χαίρομαι που επέλεξες τη φωτογραφία μου και εύχομαικαι πάλι οι γέφυρες να ενώνουν όλο το κόσμο,Να είσαι καλά φίλη μου ,πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  10. έτσι όπως το βλέπω θέλω να κάνω πικ νικ σε εκείνο το παγκάκι.....υπέροχη η βόλτα που μας πήγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου το Πάσχα και την Πρωοτμαγιά όλοι εκεί πηγαίνουν!!!Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  11. Πόση ομορφια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει πολλά όμορφα μέρη Ο Ερύμανθος Αριάδνη !!Καλό μήνα,να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Να δεις Κατερίνα το νερό που βγαίνει μέσα απο τη γή και να ακούσεις το ήχο απο τους καταράκτες ,θα σου μείνει αξέχαστο!!!Να είσαι καλά!!!!!

      Διαγραφή
  13. Αχ έχετε κάτι ομορφιές κάτω εκεί στην Πελοπόννησο μούρλια! Μπράβο Μεταξία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xριστίνα μου ,να κάνεις μια εκδρομή στα Καλάβρυτα είναι πολύ όμορφα!!!

      Διαγραφή
  14. Η πάντα ευγενική παρουσία σου και οι όμορφες εικόνες σου εκαναν πράγματι απολαυστική την σημερινή σου ανάρτηση. Να'σαι καλά και χαρόυμενη με ότι καταπιάνεσαι Φιλάκια βροχερά από την μακρινή Κομοτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εφη μου σε ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιο.Καλή εβδομάδα ,να περνάς καλά!!1Και εδω σε μας βρέχει,εύχομαι να είσαι καλά πολλά φιλιά ,μια αγκαλιά στα κορίτσια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι υπέροχες φωτογραφίες Μεταξία μου! Τι ομορφιά είναι αυτή! Η φύση στα καλύτερά της, μαγευτικό μέρος! Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Θάλεια,όντως είναι ένα υπέροχο τοπίο ,πολύ θάθελα να είχα ενα σπίτι εκεί κοντά.Να είσαι καλά ,πολλά φιλιά!!1

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Σοφία μου ,σε ευχαριστώ !!!Στη περιοχή σου φαντάζομαι θα είναι ακόμα ποιό όμορφα ,δεν έχω έρθει ποτέ .Να είσαι καλά κορίτσι μου!!

      Διαγραφή
  18. Τωρα τι να πω μετα απο τοσο καιρο Μεταξια μου που εχω να περασω οτι και να πεις θα χεις δικιο .. εστω και καθυστερημενα θαυμασα τα ομορφα τοπια που εβαλες με αφορμή το δρωμενο που εβαλε η Μαριας με τις γεφυρες .. και την δικη σου γεφυρα που την συντοφευε ενα τοσο υπεροχο τοπιο.. να εισαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα... σε ευχαριστω πολύ που περασες φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρούλα μου δεν σε παρεξηγώ που άργησες ,άλλωστε ακόμα και εγω έχω παραμελήσει το μπλόγκ μου έμπλεξα με το FB και χαζεύω ,ενώ έχω κάνει πολλά πράγματα για να σας δείξω.Χαίρομαι που πέρασες και σου άρεσε το τοπίο και εύχομαι να είσαι καλά και να δημιουργείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μεταξία μου είναι πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!!!!!!!!!!!
    Και το μέρος εκπληκτικό!Σ'ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες!
    Πολλά φιλιά καλή μου φίλη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top