Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ρομαντικές δημιουργίες....

 Μιά ρομαντική καρδιά  απο χαρτόνι  στολισμένη με δαντέλες,φιλτισένια κουμπιά,και με μιά κάρτα τις δεκαετίας του 30' απο αυτές που έστελναν στον πατέρα μου τα ξαδέλφια του από την Αθήνα,για να του ευχηθούν στις γιορτές ,γατι άλλος τρόπος επικοινωνίας δεν υπήρχε....
 Μιά βελούδινη τσάντα στολισμένη με δαντέλα και πλεκτά λουλουδάκια,η ιδέα είναι της κόρης μου της άρεσε και εγώ   συμφώνησα!!!όμορφη δεν είναι???    ελπίζω να αρέσει και σε σας !!!



                Αλλη μιά τσάντα απο τζήν  παντελόνι με καρώ φιόγκο ,μια απλή ιδέα  που  μοιάζει   με της φίλης  μας της Βίκυς , μα για της ανάγκες του μπαζάρ ελπίζω να μη με παρεξηγήσει !!!  προσπάθησα  να φτιάξω  όσο πιό πολλές μπορούσα για τα παιδιά  του Αντωνοπούλειου   ιδρύματος!!! σας περιμένουμε λοιπόν στην Πάτρα στις 11 και 12 του μηνός στόν Έσπερο που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης μας εκεί θα βρείτε υπέροχες τσάντες !!!!!!!!!!καλή επιτυχία!!!!!  εύχομαι να είστε ολοι και όλες καλά......

22 σχόλια :

  1. Είσαι αστέρι !!για αυτό εγω σ'αγαπάω !!! γιατί με καταλαβαίνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη η ρομαντική καρδούλα σου, Μεταξία!!!!!!!!
    Αλλά και οι τσάντες σου δεν πάνε πίσω!!!!Πολύ ωραίες!!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάριαν,ότι υλικά είχα στο σπίτι έβαλα ,και χαίρομαι που σου άρεσαν ,Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Να σε παρεξηγήσει ποιος και γιατί????? Καλή μου Μεταξία ο σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε το Αντωνοπούλειο και όχι να ανταγωνιστούμε για το ποιος έφτιαξε την καλύτερη τσάντα!!!!! Θα χαιρόμουν πολύ αν και άλλα κορίτσια έχουν τζινάκια και υφάσματα και προλάβουν να φτιάξουν ίδιες τσαντούλες!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και καλή μας αντάμωση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου ημουν υποχρεωμένη να το τονίσω πως μοιάζει με τη δική σου,την έφτιαξα την προηγούμενη εβδομάδα και την έχω παραδώσει αλλά επειδή δουλεύω πρωί απόγευμα άργησα να κάνω ανάρτηση,επίσης δέν ξέρω να βάζω και τις φωτο στον λάπτοπ και περιμένω την κόρη μου ... Φίλη μου καλή χαίρομαι που θα έρθεις !!!σε περιμένω !!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες Μεταξία μου! Και για καλό σκοπό!
    Η τζιν μου άρεσε πάαααρα πολύ,ξεχωριστή-ιδιαίτερη.
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου καλό μου κορίτσι!!σε ευχαριστώ πολύ.Καλή εβδομάδα να είσαι καλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Το στιλ της καρδιάς από τα αγαπημένα μου και οι τσαντούλες σου υπέροχες. Γεια στα χέρια σου και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χαίρομαι που σου άρεσαν !!φαντάσου να είχα και άλλα υλικά.... [ας ωψεται η κρίση]!!!!!να είσαι καλά καλή μου ,καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  6. υπεροχες οι τσαντες σου!
    οπως υπεροχο ειναι και το ονομα σου!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την !!!!! irida με τις φανταστικές ιδέες!!!! έλα στην πόλη μας να γνωριστούμε θα χαρώ πολυ!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Και εμενα μου άρεσαν πολύ! Συγχαρητηρια
    Καλό υπόλοιπο Κυριακης!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η καρδούλα τέλεια !!!! Μ αρέσει αυτό το στύλ πολύ !!!!
    Και οι τσάντες σου καταπληκτικές !!! Μπράβο σου !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεταξία μου οι δημιουργίες σου για μια ακόμη φορά απλά υπέροχες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχες δημιουργιες γεια στα χερακια σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεταξία μου ο ρομαντισμός ξεχειλίζει στην καρδούλα σου και είναι πολύ σπουδαία η προσπάθειά σου για το Αντωνοπούλειο ίδρυμα !!
    Σε φιλώ γλυκά και θάθελα να ήμουν κοντά σας αλλά δύσκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η καρδιά σου, έκλεψε την δική μου!!! ;)
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένη φίλη Μεταξία σου στέλνω την αγάπη μου και τους χαιρετισμούς του Δημήτρη και της ..Κλώντης στη κόρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η καρδούλα είναι πολύ όμορφη, μου αρέσει πολύ το vintage στυλ!!!
    Οι τσάντες σου είναι καταπληκτικές!!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ όλες σας για το όμορφα σχολιά σας ,χαίρομαι που σας άρεσαν πολύ θα ήθελα να ανταμωναμε μα είναι δύσκολο !!σας στέλνω την αγάπη μου!!!! να είστε όλες καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικά πολύ ρομαντικά!!!
    αγάπησα την τσάντα πολύ!!!!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top