Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Τα πλεκτά και τα κεντηματά της........







Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιαιρωμένη στην μοναδική και αγαπημένη μου αδελφή!!!!!!
Τα πλεκτά και τα κεντήματα  που σας παρουσιάζω είναι  απ'τα χεράκια της ,έχει μάθει να πλέκει και να κεντά από δέκα χρονών κοριτσάκι, το σπίτι της ειναι γεμάτο με ωραίες δαντέλες και υπέροχα τραπεζομάντηλα .Η αγαπημένη μου αδελφή μένει  στο πιό ωραίο μέρος της Ελλάδας την Αρχαία Ολυμπία  ,πολύ μακριά δεν είναι μα εμένα μου λέιπει.Σε λίγες μέρες θα είμαι μαζί της και θα σας δείξω και άλλα χειροποίητα  πλεκτά ,πιστεύω να  σας άρεσουν.
Σας εύχομαι Καλό μήνα να περνάτε καλά και η Παναγία να μαζί μας.

19 σχόλια :

  1. Συγχαρητήρια στην αδελφούλα σου , Μεταξία !!!!! Περιμένω να δω κι άλλες δημιουργίες της !!!!!
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Νίκη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνα Μεταξία μου! καλά έκανες και μας παρουσίασες τον πλεκτό ολάνθιστο κήπο !Εύχομαι να περάσετε πανέμορφα αυτές τις μέρες, γιατί τετοιες στιγμές είναι μοναδικές.Γειά στα χέρια της!καλό μηνα!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου σ'ευχαριστώ , χαίρομαι που σου άρεσαν .καλό μήνα !!!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  4. Να περάσεις καλά κοντά στην αδελφή σου και να μας δείξεις κι άλλα από τα υπέροχα έργα που κάνει η χρυσοχέρα σου!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαν εχω αρκετά να σας δείξω και όλα πανέμορφα.Εγώ δεν μπορώ να πλέξω τόσο καλά!!!χαίρομαι που σου άρεσαν.Καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
  5. Προσωπικά θα κατα ευχαριστήθηκα γιατί είμαι λάτρης του είδους !!!
    Μπράβο στην αδελφή σου και περιμένουμε και τα επόμενα με χαρά !!!
    Με το καλό όταν συναντηθείτε !!!
    Καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά εσένα τόξερα πως θα σου αρέσουν γιατί ξέρεις απο πλέξιμο και πόσο κόπο έχουν.Τα νέα κορίτσια ομως δέν τα στρώνουν τώρα ούτε πλέκουν,εμείς φτιάχναμε την προίκα μας μόνες μας και δουλέυαμε καισε δύσκολη δουλειά!!!
      Ράνια μου σέυχαριστώ !καλό μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Μεταξένια μου !! Χειροποίητα πλεκτά και κεντήματα είναι μοναδικά και ξεχωριστά όλα μα όλα !!! Αγάπησα όμως τα τριανταφυλλένια που μια αδυναμία την έχω...
    Να περάσεις όμορφα με την αδελφούλα σου όπως περνώ και εγά με την διή μου !!!
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νικόλ οι αδελφές μας ειναι οτι καλύτερο υπάρχει στη ζωή!!!σύγουρα θα περάσω καλά ,αλλα θα ειναι για λίγο.
      Καλό μήνα και πολλάπολλά φιλιά!!!!
      Να έρθεις τον Οκτώβριο σε περιμένω!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα!
    Όμορφα πλεκτά.
    Εύχομαι να απολαύσεις στιγμές χαράς και ηρεμίας κοντά στην αδερφή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου καλό μήνα και σε σένα!!
      Χαίρομαι πο σου άρεσαν και σε ευχαριστώ για τις ομορφες ευχές σου,να εισαι καλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μεταξία μου καλό μήνα και Χρόνια Πολλά για την ημέρα.Βλέπω ότι το έχετε το καλλιτεχνικό σαν οικογένεια.Πολύ ωραία τα πλεκτά της αδελφή σου. Ιδίως τα λουλούδια της είναι πολύ όμορφα.Εσύ ξέρεις να φτιάχνεις να στολήσουμε καμιά τσάντα?
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστ'ω Νικολίτσα μου!!!θα φτιάξω και τσάντες με τα ωραία λουλούδια της αδερφής!Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στην αδελφούλα σου, ιδίως τα λουλούδια της είναι πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτα μου σ'ευχαριστώ!!!!! χαίρομαι που σου άρεσαν.Να εισαι καλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Μεταξία με τα ωραία σου! Και τί ωραίο όνομα το Μεταξία! Πάρα πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Chtistina!!!!!!!σε διαβάζω και μ'αρέσεις!!!!!!!!!! χαίρομαι που πέρασες!!
      κι απο μένα ,να είσαι καλά ,σ'ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή

Back to Top