Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021

Ζωγραφιστες πέτρες!

Πέτρες
Γειά σας φίλοι μου!!! Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να σας δείξω
τις πέτρες μου! Από το κινητό δεν μπορώ να κάνω ανάρτηση και το ταμπλετ
είχε κάποιο πρόβλημα. Ευτυχώς τώρα διορθώθηκε,και θα μπορώ να σας δείχνω και εδώ τις δημιουργίες μου.
Όλες αυτές οι πέτρες είναι από διάφορες παραλίες πολλά χρόνια πριν και περίμεναν στα κουτιά μέχρι να  έρθει η ώρα τους!Είχα ξεκινήσει στη καραντίνα αλλά τελικά τώρα τελείωσαν!




















Πιστεύω να σας αρέσουν όλα αυτά τα μικρά και αλιθορα κουκουβαγιοπουλα 
Έχουν πολύ πλάκα να τα σχεδιάζεις! Είναι ιδέες από το πιντερεστ ζωγραφισμένες με ακρυλικά! 
Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε πολύ!


 

16 σχόλια :

  1. Πωπω! Μεταξία είναι υπέροχες! Μία προς μία είναι υπέροχες. Εντάξει βρε συ, έχεις κάνει τρομερή λεπτο-δουλειά ετσι; Τι να πω!
    Χάρηκα πάρα πολύ αυτήν σου εδώ την έκθεση καλή μου φίλη. Είναι αλήθεια ένας θησαυρός δημιουργίας.
    Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου αρέσουν Γιάννη μου !!!σε ευχαριστώ πολύ!!!! Όντως έχουν πολύ δουλειά,και τα χέρια από την αρθητιδα πονάνε!!Αν θες να σου χαρίσω μερικές ,στείλε μήνυμα!!!!Να είσαι καλά,καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Μεταξία μου. Τόση λεπτομέρεια ζωγραφισμένη στο χέρι! Υπέροχες καλή μου. Χαίρομαι που τις βλέπω και εδώ μια και στο φέις δεν πολυμπαίνω. Να σαι καλά να δημιουργείς. Μου άρεσαν τα κουκουβαγιόπουλα αλλά και η γάτα, υπέροχη.
    Τώρα μη χάνεσαι που φτιάχτηκε το τάπλετ
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Άννα μου σε ευχαριστώ πολύ!!Ναι η γάτα είναι μια πολύ πάθη πέτρα από πέρσι περιμένει να τελειώσει!!Δεν μπαίνεις στο fb γι'αυτό δεν σε βλέπω.Εγω τα παίρνω με τη σειρά πάω και στο ινσταγκραμ στο YouTube βλεπω βίντεο και φυσικά στο πιντερεστ κι ολα αυτά γιατί δεν έχω ύπνο !! Τώρα που έφτιαξε το ταμπλετ θα σας δείχνω τι φτιάχνω! Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  3. Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά, μπράβο Μεταξία !!!!
    Αυτή η γάτα, τι λεπτοκαμωμένη !!!!
    Κι εγώ είχα θέματα με υπολογιστή, κινητό, τάμπλετ και τώρα ξεκίνησα αναρτήσεις επιτέλους......άντε, να μην χανόμαστε απ την ωραία γειτονιά. Καλή συνέχεια λοιπόν !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Ράνια μου ,και σένα η γατούλα σου άρεσε!!!Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια έχει ς δίκιο! χαθήκαμε.Καναμε τόσα ωραία μπαζαρ .Τώρα με όλη αυτή την κατάσταση είναι δύσκολα! Είμαι στην Αθήνα αυτή την εβδομάδα και δεν πήγα στο κέντρο για να μην μπω στο μετρό! ελπίζω όλα να πάνε καλά και την άνοιξη να έχουν τελειώσει όλα!Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Μεταξία μου!!Τι όμορφες δημιουργίες είναι αυτές!!Μπράβο υπέροχες οι πετρούλες σου!!!Πολύ καλοδουλεμένες με μεράκι και φαντασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σόφη, να είσαι καλά χαίρομαι που σου αρέσουν!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι πετρούλες σου, Μέττυ μου! Μιά αδυναμία στις κουκουβάγιες την έχεις σίγουρα! Κι εμένα μου άρεσε πολύ η γατούλα!
    Με το καλό να σε βλέπουμε πιό συχνά κι εδώ!
    Καλό ξημέρωμα Κυριακής, σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!!Ναι , όντως οι κουκουβάγιες μου αρέσουν πολύ!Να είσαι καλά ! Σε λίγες μέρες θα σας δείξω και μερικά χριστουγεννιάτικα!!!!

      Διαγραφή
  7. τρελααααααααααααα
    καλα ολα χαρμα
    αλλα τα πουλακια ολα τα λεφταααααααα
    μπραβο τι εμπνευση ... συνεχισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου Να είσαι καλά,καλή συνέχεια και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Μεταξία. Μεταμορφώθηκαν οι πέτρες σε μικρά έργα τέχνης. Υγειά στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη! Χαίρομαι που σου αρέσουν!!Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  9. Ολα εκπληκτικά Μπραβο σου!!!!!!!!🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου !! Εύχομαι να είσαι καλά και να προοδεύεις!Να μη χάσεις ποτέ το χιούμορ σου! Καλές γιορτές με υγεία και ότι επιθυμείς!!!

      Διαγραφή

Back to Top