Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Καλή χρονιά!!!! Ευτυχισμένο το 2019!!!

 Χρόνια πολλά!!!! Καλή χρονιά με υγεία,αγαπη  και ειρήνη!!!!!!
 Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να φέρει στον καθε έναν ότι επιθυμεί!!!!
 Μερικές απο τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου!!!!
Τις πιο πολλές τις πηρε η κόρη μου για να στολισει το σπίτι της!!!!




 Χρόνια πολλά σε σε όσους γιορτάζουν σήμερα!Ο Θεός να δώσει φώτιση σ'αυτους που αποφασίζουν για μας!
Ο Άγιος Βασίλης έφερε ένα υπέροχο δώρο, από την αγαπημένη μας φίλη Αλεξάνδρα Μητραβελα.Ενα όμορφο γούρι δενδράκι, ενα αστέρι,μια όμορφη κάρτα ,με την ευχή η χρονιά μου να είναι μεταξένια!!!!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη και σου ανταποδδιδω τις ευχές!!! Μακάρι για όλους μας αυτη η χρονιά,να είναι μεταξενια και δημιουργική!!!!!

Χρόνια πολλά!!!!και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!!!!

31 σχόλια :

  1. Μα πόσο όμορφες κατασκευές, Μεταξία μου. Πώς να μη στις πάρει η κόρη σου? Έννοια σου, και μένα τα ίδια μου κάνουν η οικογένεια και οι φίλοι!!! Χα, χα.
    Πανέμορφα και τα δωράκια σου, φίλη μου. Να τα χαρείς.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πηρε Μια μου,και ταίριαξαν πολύ ωραία στο σαλόνι της!!!Δεν το περίμενα και χάρηκα πολύ!!! Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία!!!!και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υστερα απο πολυυυ απουσια μου κανω μια βολτα στην μπλοκογειτονια και ειδα ανοιχτο το σπιτικο σου.Πρωτη φορα και μπαινω με το δεξι αφηνοντας 2019 ευχες για μια Νεα Καλη Χρονια γεματη υγεια και ευτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι φίλε που πέρασες και αφησες το όμορφο σχόλιο σου!!!Να είσαι καλά, χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με υγεία!!!Μακαρι οι ευχές όλων μας να πραγματοποιηθούν!!!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφες κατασκευές Γειά στα χεράκια σου!!! Καλή Χρονιά, με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου Να είσαι καλά!!!Καλη και δημιουργική χρονιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Μεταξία μου, σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου. Καλή χρονιά. Μου άρεσε πάρα πολύ η πρώτη σου δημιουργία.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχολιοσου Γιαννη!!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν και ειδικά το πρώτο γιατί είχε αρκετή δουλειά!!!!Κα Κα χρονιά να έχουμε!!!!!

      Διαγραφή
  6. Τί όμορφες δημιουργίες!!! Ξεκίνησες υπέροχα τις αναρτήσεις της νέας χρονιάς!!!
    Να χαρείς και τα δώρα της Αλεξάνδρας μας, κορίτσι μου!
    Καλή χρονιά, σου εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου! Υγεία, υγεία και πάλι υγεία!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα και ολόγλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κορίτσι μου!!!! Ότι επιθυμείς!!!!Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ωραία είναι τα δωρακια της Αλεξάνδρας!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Μεταξία μου και εδώ στο σπιτικό σου. Τόσο όμορφες κατασκευές θα τις άφηνε η κόρη σου; Παθούσα είμαι και σε καταλαβαίνω. Αλλά το χαιρόμαστε έτσι;
    Να τα χαρείς τα δώρα σου. Δώρα καρδιάς πάντα να δέχεται το σπιτικό σου
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Άννα μου!!Το χαρηκα πολύ που ταιριαξαν στο χώρο της!!! Και τα δώρα της Αλεξανδρας μου άρεσαν πολύ!!!!!Να είσαι καλά! Σέ ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες
    το πρώτο μου άρεσε πολλά
    να χαρείς τα όμορφα δώρα σου

    καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σενα φίλη μου!!!Οτι επιθυμείς!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  9. Αχ, Μεταξία μου, την καταλαβαίνω την κόρη σου, κι εγώ στη θέση της τίποτα δεν θα σου είχα αφήσει!
    Καλή χρονιά και πάλι! Αφήνω ευχές για ό,τι εύχεσαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Μεταξία μου με υγεία και χαρούμενες στιγμές !! Ετσι φίλη μου να δημιουργείς όμορφα πράγματα και το νέο χρόνο γιατί πως να ευχαριστήσουμε τις κόρες αλλιώς !!Μας αρέσει όμως ε μανούλα !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε!!ναι φέτος το ευχαριστήθηκα πολύ που τα είδα στο σπίτι της κορης μου!Καλή χρονιά φίλη μου,να είσαι καλά,να χαίρεσαι τά παιδιά και τα εγγόνια σου!!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχες κατασκευές και νιώθω πολύ τυχερή που έχω έχω μία από αυτές!
    Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι μια υπέροχη δημιουργική χρονιά με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά, χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά!!!! Καλή χρονιά με υγεία!!!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά Μεταξία μου! Πάντα με υγεία κ μπόλικη έμπνευση για όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Κατερίνα μου!!!! ευχαριστώ πολυ!!Οτι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί!!!!

      Διαγραφή
  13. Περασα ν αφησω ενα χαιρετισμο σε ολη την παρεα.Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μέττυ καλημέρα!!Αν και κατα καιρούς εχουμε μία μικρή επαφή στο Φ.Β. (που εγώ ελλάχιστα συμπαθώ) μου αρέσει περισσοτερο η επικοινωνία με τα blogs.Είναι πιο ζεστά πιο ανθρώπινα και πιο οικεία.Με αυτά που μου έτυχαν είχα κάθε λόγο απομάκρυνσης αλλά σκέφθηκα οτι δεν θα κερδίσω τίποτα με τούτη τη στάση μου απλά θα απαλύνουν οι αιχμές της θλίψης μου Συμπαθώ εσένα την σελίδα σου και την διακριτικότητα σου Σε ξεχωρίζω για την ευγενική παρουσία σου στην "γειτονιά" (αλλά και τα πολλά γυάλακια που βρίσκεις στις παραλίες σας χαχαχαχα)Φιλάκια και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχολιο σου,και χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!Μην στεναχωριέσαι η ζωή είναι περίεργη και λιγη! Είναι καλο να μηλαμε μεταξυ μας εστω και από μακριά!Να είσαι καλά καλή μου!Να χαίρεσαι τά παιδιά και τα εγγόνια σου!σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Μεταξία μου οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες! Απείχα κι εγώ από τα blogs για πολλούς μήνες οπόε να σου ευχηθή έστω και τώρα που μπαίνει η άνοιξη να έχεις μια ευτυχισμένη και δημιουργική χρονιά! Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου !!!μας ελειψες πολύ και εσύ και οι δημιουργίες σου!!!Χαιρ Χαίρομαι που είσαι καλά!!!!Καλη Άνοιξη να έχουμε κορίτσι μου!!!!πολλ π φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  16. Σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες που μου αφησες!!!Να εισαι παντα καλα και καλη εβδομαδα 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που περασες!!!! Χρόνια πολλά καλό Πασχα!!!Καλη Ανασταση!!!! Υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένεια σου!!!

      Διαγραφή

Back to Top