Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Η συμμετοχή μου στο δρώμενο "Φωτογραφίζειν"

Η συμμετοχή μου στο δρώμενο της φίλης μας Μαρίας Νικολάου με θέμα  ,καλοκαιρινές γεύσεις, ήταν ένα ταψί γεμιστά!!! Ένα από τα καλύτερα φαγητά του καλοκαιριού!!!! Έτσι  όπως το έφτιαχνε  η θεία μου όταν είμαστε παιδιά  στο χωριό  στο σπίτι μας Μόνο  που τότε ή μάνα μου  άναβε τον ξυλοφουρνο  ,το έψηνε  και μεσχοβολουσε η γειτονιά!  Η  θεία  το ετοίμαζε  η μάνα μου το έψηνε και εγώ  ήμουν  ο βοηθός  και των δυο. Τα προϊόντα από το περιβόλι  που με μεγάλη λεπτομέρεια  καλλιεργούσε  ο πάτερας μου. Όλα αυτά έχουν μείνει στην μνήμη μου και αυτό είναι  το αγαπημένο μου καλοκαιρινό φαγητό. Από  ότι είδα όμως  αρέσει σε πολλές και χάρηκα που το ψηφίσατε!!!


Όλες οι φωτογραφίες ήταν υπέροχες .Συγχαρητήρια και στις δύο  νικήτριες!!! Κεράσια και βατόμουρα!!! Αγαπημένες γεύσεις!!! Συγχαρητήρια σε όλες και ειδικά  στη Μαρία για την  φιλοξενία της !!!Εύχομαι το καλοκαίρι μας να είναι  δροσερό και γεμάτο με όλα τα καλά  της φύσης! Να είστε όλες καλά !!!!!

31 σχόλια :

  1. Αγαπημένο μου φαγητό τα γεμιστά Μεταξία μου. Και η φωτογραφία σου λαχταριστή.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Τι όμορφες αναμνήσεις που συνοδεύουν το φαγητό αυτό!!! Και εγώ το φτιάχνω και βάζω και γεμιστά κολοκύθια και γεμιστές πιπεριές.
    Καλά να περνάς το καλοκαίρι σου και να μαζεύεις όμορφες καλοκαιρινές αναμνήσεις
    Φιλιά ΄πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άννα μου, να είσαι καλά! Τα φαγητά της οικογένειας και ειδικά στα χωριά συνοδεύονται από όμορφες αναμνήσεις φίλη μου. Περιμέναμε πως και πως να μεγαλώσουν τα φυτά να πάμε να τα κόψουμε !Τώρα τα αγοράζουμε και από τα μεγάλα σούπερ μάρκετ ,ούτε καν από τη λαϊκή!!! Βάζω μπόλικο λάδι και δυόσμο και άνθη από τα κολοκυθάκια ! Ευτυχώς αρέσει σε όλους μας. Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!!!! !

      Διαγραφή
  2. Από τις ωραιότερες γεύσεις του καλοκαιριού! Συγχαρητήρια Μεταξία μου! Κι εμένα μου θυμίζουν την μαμά μου που την έχασα σαν σήμερα πριν 3 χρόνια...τα γεμιστά της ήταν το κάτι άλλο!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ,πέρασαν τρία χρόνια φίλη μου, το θυμάμαι! Εμένα δέκα χρόνια έχει φέτος. Αυτό το φαγητό μου θυμίζει τους γονείς μου το περιβόλι μας το σπίτι στο χωριό! Τώρα δεν υπάρχει τίποτα μόνο τρεις μουριές,γιατι το 2008 έκανε ένα μεγάλο σεισμό και το έριξε. Έμειναν μόνο οι αναμνήσεις!!! Να είμαστε καλά να τα θυμόμαστε!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ και μένα τα γεμιστά, και για τη γεύση και τις αναμνήσεις.
    Μπράβο! 😚 Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αλεξάνδρα μου. Είναι υπέροχο φαγητό! Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά κούκλα μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Θα μπορούσα να τρώω κάθε μέρα!
    Το αγαπημένο μου φαγητό!
    Φέρνει πολλές θύμησες στο μυαλό. Καλοκαιρινές!
    Σ΄ευχαριστώ Μεταξία μου για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου, χαίρομαι που σου άρεσε. Να μάθεις και την κόρη να τρώει τέτοια φαγητά .Ήταν μια ευκαιρία να θυμηθώ κι εγώ τα παιδικα μου χρόνια. Να είσαι καλά!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ωραία συμμετοχή
    ωραίο φαγητό
    και με συγκίνησε που πίσω του έχει τόσες όμορφες αναμνήσεις για σένα
    πρώτη φορά ακούω ,γεμιστά στο ξυλόφουρνο
    φαντάζουμαι θα είχαν πιο ωραία και πιο γνήσια γεύση
    αφού και τα προιόντα ήταν έτσι κι αλλιώς γνήσια από το περβόλι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινακι μου, τότε δεν υπήρχαν ηλεκτρικές συσκευές, είχαμε ρεύμα βέβαια αλλά ολα τα ψητά ήταν στο ξυλοφουρνο .Η μαμά μου έφτιαχνε και ωραία γλυκά,!!! Ήταν όλα νόστιμα και υγιεινα.Τωρα πια δεν υπάρχει τίποτα εκεί ούτε οι γονείς μου ούτε το σπίτι που γεννήθηκα, το γκρέμισε ο σεισμός .Εχουν μείνει μόνο τρεις μουριές και μια ροδιά. Έμειναν μόνο οι αναμνήσεις! !!!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία εικόνα και πόσο τυχερή είσαι που έχεις βιώματα γνήσια από χωριό Μεταξούλα μου γλυκιά!
    Φτιάχνω γεμιστά πολύ συχνά, δυστυχώς όμως τα λαχανικά της πόλης είναι γεμάτα δηλητήριο πια... Πάνε τα χρόνια που είχε αυθεντική μυρωδιά και γεύση ο,τι τρώγαμε...
    Τα δρώμενα δεν τα γνωρίζω, εκ των υστέρων διαβάζω από σας, δυστυχώς δε μπορώ να μπω σε όλα τα blogs και δεν ξέρω τι φταίει, λείπει η γνώση από το ξανθό κεφάλι μου... χα χα!

    Φιλάκια πολλά με αύρα πειραιώτικης θάλασσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φίλη μου, για το όμορφο σχόλιο σου. Έχω όμορφες αναμνήσεις από το χωριό και από τους γονείς μου. Είχαμε περιβόλια, ελιές, πορτοκαλιές αχλαδιες. Όχι πολλά άλλα κάθε εποχή είχαμε φρούτα και λαχανικά. Νόστιμα και μοσχομυριστα.Τωρα όλα είναι σαν πλαστικά.Για να βλέπεις τα μπλογκ που θέλεις, μπορείς να γίνεις μέλος και θα πηγαίνεις στο μπλογκερ εκεί που λέει λίστα αναγνωσηςκαι θα βλέπεις τις αναρτήσεις !Σου στέλνω και εγώ πολλά φιλιά από την όμορφη Πάτρα. Ο Πειραιάς μου αρέσει πολύ! Να είσαι καλά!! !

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη φωτογραφία που στη κυριολεξία σε κάνει να...γλύφεσαι! Καλημέρα και καλό καλοκαίρι γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου γλυκιά, να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α ώστε εσύ έφτιαξες αυτά τα πεντανόστιμα γεμιστά? Μεταξία μου, φτιάξε κι άλλο ταψί άμεσα! Φέρνω κρασί! Θα το κάψουμε! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξω Μια μού οσα θέλεις!!! Θα σε περιμένω! ! Έφτιαξα στην Αθήνα που ήμουν με υλικά από τη Χαλκίδα και ήταν φανταστικά !!!Με τα γλυκά δεν τα πάω καλά! !!Χαίρομαι που σου άρεσαν ,να είσαι καλά, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. τι λες τωραααααααααα εδω περικλείεται ολο το χρωμα του καλοκαιριου..απλο λαικο κ αγαπημενο!!!!!!!μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου ,παραδοσιακο φαγητό και αγαπημένο !!!Χαίρομαι που πέρασες, να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!!!

      Διαγραφή
  11. Τελικά σε όλους αρέσουν τα γεμιστά .
    Εγώ βάζω μέσα και πληγούρι.
    Το καλοκαίρι έχασα πολλές αναρτήσεις .
    Τα πιο ωραία γεμιστά τα έφαγα στην Κρήτη στο σπίτι της Σμαραγδένια.
    Βάζει μέσα κι αμπελόφυλλα και μπόλικο λάδι Κρητικό!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα θυμάμαι τα γεμιστά της Ρούλας, εγώ δεν βάζω αμπελόφυλλα αλλά μπόλικο λάδι έχουν! Ευτυχώς τα τρώμε όλοι γιατί είναι και υγιεινό φαγητό! Να είσαι καλά και καλό φθινόπωρο!!!!

      Διαγραφή
  12. Θυμάμαι όταν είχες κάνει αυτή την ανάρτηση, με είχα πιάσει να κρυφογελάω γιατί εκείνη την ώρα μόλις είχα βάλει στον φούρνο το... ταψί με τα γεμιστά!
    ;-) χιχι!
    Αγαπημένη γεύση!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία!!!!! Είδες αν και τόσο μακριά φτιάχναμε το ίδιο φαγητό !Μόνο που δεν έχουμε ξυλοφουρνο!!!!! Να είσαι καλά και καλό φθινόπωρο!! ! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεταξία μου καλή... σορυ για την καθυστερημενη μου επισκεψη στο μπολοκακι σου.. και στα γεμιστα σου.. θυμαμαι οτι το δρωμενο το ειδα αργα λογο του καλοκαιριου λογο φορτου εργασιας πολλοί λογοι που ο χρονος μου ηταν πολύ λιγος..για επισκεψεις.. ελ΄πιζω τωρα που θα χειμωνιασει θα υπαρχει χρονος να τα λεμε πιο συχνα..
    Τα γεμιστα όντως ειναι το φαγακι του καλοκαιριού.. εδώ βαζουμε και αμπελοφυλλα ειναι υπεροχα.. δοκιμασετα μια φορα να δεις ..αν δεν σου αρεσουν ..τα κανεις οπως τα ξερεις...τα φύλλα δινουν μια όμορφη οξυτητα στο φαγητό!!
    σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη...
    Να είσαι καλα και να περασεις ενα ομορφο Φθινόπωρο.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρουλα μου, καλό Φθινόπωρο με υγεία και έμπνευση. Θα δοκιμάσω και τη δική σου συνταγή, αν και τώρα τα παιδιά μας έφυγαν. Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Σκέτη νοστιμιά! Λατρεύω τα γεμιστά! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλη μου ,να είσαι καλά. Το πιο νόστιμο φαγητό του καλοκαιριού!!! Τώρα πάμε για το επόμενο Φωτογραφιγζειν της Μαρίας. Να πάρεις και εσύ μέρος είναι πολύ ωραία.

      Διαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΤΑΞΙΑ .ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ ΑΚΟΥΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΣΟΥ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TRAVEL IN IITTERATURE!!!.ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΛΙΓΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου σε έψαχνα αλλά δεν μου έβγαζε το μπλογκ ,σε βλέπω στο G+1 ,καλά έκανες και μου έγραψες θα σε ακολουθήσω !

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία φωτογραφία και τι μου θύμησες και μένα Μεταξία μου! Ότι και να μαγείρευε η γιαγιά μου στον ξυλόφουρνο δεν έμοιαζε σε τίποτε με τα σημερινά φαγητά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top