Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικα στολίδια










Αγαπητές μου φίλες γειά σας !!λόγω δουλειάς  δέν είχα και πολύ χρόνο για κατασκευές ούτε και διάθεση.. Τα παιδιά μεγάλωσαν δεν νοιάζονται πλέον για στολίδια ,εμένα όμως μ'αρέσουν πολύ  γιατί όταν ημουν παιδί δέν είχα,γιαυτό κάθε χρόνο φτιάχνω και κάτι καινούριο και στολίζω το μικρό μου σπιτάκι για να νιώσουμε τη μαγεία  των Χριστουγέννων.Αυτές τις άγιες μέρεςείναι τόσο όμορφα με τα σπίτια στολισμένα ,τα καταστήματα ,πολύχρωμα φώτα παντού, γιορτινή ατμόσφαιρα!
Εφτιαξα ένα μικρό αγγελούδάκι για να προστατεύει όλα τα παιδιά του κόσμου !!! και για να μην είναι μόνο του  έφτιαξα μια όμορφη γωνιά για να  στολίσω και το παγωμένο σώμα του καλοριφέρ ....
Η λευκή πιατέλα της μαμάς γέμισε διάφορους καρπούς  !!στα κουκουνάρια έπεσε χιόνι και τα στεφάνια έγιναν με τη βοήθεια της φύσης -πεύκο και αγριοτριανταφυλιά!!!.καιμιά κάρτα απ'τα παλιά!!!
Εύχομαι  σε όλες σας Καλές γιορτέςνα περάσετε όμορφα με τις οικογένειές σας,ειρήνη σε όλο το κόσμο και αγάπη!!!!!!
        ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ -ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ.


Με αυτές τις μικρές κατασκευές συμμετέχω στο πανηγύρι της Κάτιας http://starsandicicles.blogspot.gr/

40 σχόλια :

  1. Χρόνια πολλά Μεταξία μου!!!! Τι όμορφα πραματάκια που έφτιαξες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλά Χριστινάκι μου !!να είσαι καλά, το αγγελουδάκι μου να σε προστατεύει!!!!

      Διαγραφή
  2. Να περάσεις καλά Μεταξία μου.
    Στολισες Πολύ όμορφα.
    Καλές γιορτές! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου να είσαι καλά ,καλές γιορτές !!! πολλά φιλιά και ένα μεγάλο φιλί στην Ευγενία!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα, Μεταξία μου!!! Και του χρόνου! Καλές γιορτές γλυκιά μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου καλές γιορτες !!! ,χαίρομαι που σου άρεσαν να είσαι καλά ,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Όσο και αν τα παιδιά μεγαλώνουν, η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση φέρνει στο σπίτι χαρά και ανάταση ψυχική!!!! Πολλές ευχές για Καλές Γιορτές Μεταξία μου, να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου ανθρώπους!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν τα παιδιά μεγαλώνουν Βίκυ μου μεγαλώνουν και τα προβλήματα.,αλλά αυτές τις μέρες τα αφήνουμε στην άκρη και στολίζουμε για να νιώσουμε καλύτερα ,.Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  5. Όμορφα !!!!!!!
    Να είσαι καλά και του χρόνου και έστω και οι πιο μικρές κατασκευές είναι μια ευχάριστη αλλαγή για την ψυχολογία μας στις γιορτές !!!!!
    Καλά να περάσεις !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν !!!ευχαριστώ και εσύ να περάσεις όμορφα τις γιορτές!!!

      Διαγραφή
  6. 'Ετσι κι εγώ, Μεταξία, στόλισα πολύ λιγότερο φέτος αφού δεν θα κάνουμε καν Χριστούγεννα στο σπίτι αλλά στης μητέρας μου. Μερικά όμως αγαπημένα στολίδια βρήκαν την θέση τους σε διάφορες γωνιές.
    Καλές γιορτές να περάσετε, με υγεία και χαρά. Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγα και καλά Μάριαν !!ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα Χριστουγεννα με την οικογένειά σου.Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Μια χαρά είναι Μεταξία μου αγαπημένη μου και εγώ που έκανα πολλά για το παζάρι , η αφιλότιμη ούτε ένα δεν κράτησα αλλά έτσι για το καλό κάτι θα κάνω αν προλάβω !!! Καλές γιορτές με αγάπη και γαλήνη στην ψυχούλα σου
    Φιλάκι απολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικολ μου την πιο ωραία ευχή μου έστειλες!!καλές γιορτές να περάσεις όμορφα με τα παιδιά και τα εγγόνια σου!!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα με αδυναμια στα κερακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. περασα να αφησω την καλημερα μου και να ευχηθω καλο σκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίγα αλλά πανέμορφα τα στολίδια σου Μεταξία μου.
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου !!!λίγα λόγω λιτότητας!!Καλά Χριστούγεννα να έχεις με υγεία!!!

      Διαγραφή
  11. Τα στεφάνια σου είναι υπέροχα Μεταξία!!!
    Καλές γιορτές να έχεις και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου όντως τα στεφάνια απο κοντά είναι πολύ ωραία δεν ξέρω γιατί ,στη φωτογραφία χάνουν την λάμψη τους?Καλές γιορτές εύχομαι να περάσεις όμορφα Χριστουγεννα!!!!

      Διαγραφή
  12. Όλες οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!!! Και του χρόνου να είσαι καλά!!!
    Καλές γιορτές με υγεία, χαρά και ευτυχία!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα σου εύχομαι χαρούμενα κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα !!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Mεταξία μου γειά σου.
    Τα στεφάνια σου με τους καρπούς της της αγριοτριανταφυλλιά ς πολύ ξεχωριστά.
    Εύχομαι σε σένα και σε όλη σου την οικογένεια, Καλές γιορτές με υγεία. Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου ευχαριστώ πολύ για τις ομορφες ευχές σου σύγουρα θα τα πούμε και απο κοντά ,Καλά Χριστούγεννα να είσαι καλά !!πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα όλα όσα έκανες Μεταξία μου, το αγγελάκι , τα στεφάνια,όλα!!!! Καλές γιορτές να έχετε με υγεία και χαρά!!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ Θάλεια να είσαι καλά !!!καλή πρόοδο στο κοριτσάκι σου χρόνια πολλά!! Καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα στολίδια σου πανέμορφα σαν τη καρδιά σου.Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ░░░░ _▄▄_░░░░. ⋱ ⋮ ⋰*░░
    ░░░░.(◑ჴ◑)░░░░.⋯ ✰ ⋯.░░
    ░░░░..▶★◀░░░░. ⋰ ⋮ ⋱.░░
    ░░..↺(_____)↺░
    ░░░..(______)░
    ✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ,ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεταξία όλα όσα έφτιαξες είναι πανέμορφα. Σου εύχομαι να περάσεις όμορφες και ήρεμες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και καλά .Εύχομαι η γέννηση του Χριστού να σου φέρει κάθε τι καλό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά!!! Καλές γιορτές, με υγεία και χαρά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ツ Passei para uma visita. Adornos graciosos, gostei muito das guirlandas.

    Que o Ano Novo venha como uma chuva de paz no mundo todo!...
    Que seja tudo de bom e nos surpreenda com muita saúde e muitas alegrias!

    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫

    ★ FELIZ 2015!!! ★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι από τη καρδιά μου φίλη μου,μία όμορφη, τυχερή και ελπιδοφόρα χρονιά γεμάτη από όμορφες εμπειρίες και πολλή αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καθυστερημένα πέρασα Μεταξία μου να εκφράσω το θαυμασμό μου για τα όμορφα χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου. Εύχομαι καλή κι ευλογημένη χρονιά, υγεία, χαρές και κάθε καλό στο σπιτικό σου !!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όταν ο άνθρωπος έχει φαντασία και ταλέντο μεγαλουργεί...Είναι καταπληκτικά τα στολίδια σου, και μπορώ να φανταστώ πόση ζεστασιά και αίσθημα γιορτών θα αποπνέει το σπιτάκι σου.
    Καλή χρονιά Μεταξία μου και δημιουργική. Εύχομαι υγεία, αγάπη και ευημερία σε σένα και την οικογένειά σου.
    Φιλάκια πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου , Μεταξία μου !!!!!
    Εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top