Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014




                                                                   Μια καρδιά!!!!

Μια γαλάζια καρδιά όπως το απέραντο γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας.
Χάραξα μια γαλάζια καρδιά πάνω σε ένα κομμάτι ύφασμα και έφτιαξα μια τσάντα για τα πλεχτά και τα κουβάρια.
Μια χρήσιμη τσάντα που θέλω να την προσφέρω με πολλή αγάπη στα παιδιά του Αντωνοπούλειου Ιδρύματος που κάνει μπαζάρ τον Οκτώβριο στην Πάτρα με θέμα την τσάντα.



Αγάπη είναι να προσφέρεις στον συνάνθρωπό σου με όποιο τρόπο μπορείς.
Έτσι νιώθεις χρήσιμος και ευτυχισμένος!!!!!

28 σχόλια :

  1. ομορφη και πρακτικη η τσαντα σου
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Να είσαι καλά χαίρομαι που σου άρεσε!!!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις Μεταξία μου.... μόνο όταν προσφέρεις μπορείς να νοιώθεις ευτυχισμένος!!!!!!! Η τσάντα σου υπέροχη.... ελπίζω ότι θα δούμε και άλλες όμορφες τσάντες και φυσικά θα ξαναβρεθούμε τον Οκτώβρη στην Πάτρα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου σύγουρα θα δειτε και άλλες,πολύ χαίρομαι που θα ερθεις τονΟκτωβρη και έλεγα να σου το πω μα με πρόλαβες,Πολλά φιλιά και στην Δημητρα!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μεταξία η τσάντα σου είναι πραγματικά θαυμάσια, περιποιημένη, χρηστική και προσφέρεται με αγάπη για καλό σκοπό !!! ΄Εχουνε να δούνε πολλές ομορφιές τα μάτια μας προσεχώς....!!! Θα μας καταπλήξετε οι Αντωνοπουλίτσες με τις δημιουργίες σας!!!Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου χαιρομαι που σου άρεσε ...εβαλα ολη μου την αγάπη και την
      πείρα μου σύγουρα θα δείτε και αλλες και ελπιζω ολα να πανε καλα.
      Καλό βραδυ!!!

      Διαγραφή
  4. Μεταξία μου και όμορφη και πρακτική η τσάντα σου και σε νιώθω όταν προσφέρεις η χαρά είναι διπλή !!
    Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου Μεταξένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου οι γονεις μου ετσι με έμαθαν να αγαπώ ολο το κοσμο,
      Πολλα πολλα φιλια να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη, δροσερή και καλοκαιρινή η τσάντα που έραψες!!!! Νά'σαι πάντα καλά να προσφέρεις την αγάπη σου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ σου Μαριαν χαιρομαι που σου αρεσε!!!!! να είσαι καλά καλη μου!!!

      Διαγραφή
    2. Μαριαν σε ευχαριστω πολυ!!!αυτο πρεπει να κανουμε ολοι.
      Να εισαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Όμορφη και πρακτική. Πολλά φιλάκια1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεταξία μου πολύ ωραία η τσάντα που έφτιαξες.Πολύ πρακτική γιά αυτές που πλέκουν να μην ψάχνουν να βρούν τα κουβάρια τους. Αλλά και το χρώμα της είναι πολύ ωραίο,με την καρδιά γεμάτη αγάπη,όπως είναι και η δική σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου χαιρομαι που σου άρεσε ..ετσι να παιρνω θαρος...να γινουν ολες ομορφες και ολα να πανε καλά!!!!!φιλιακαι απο μένα!!!!

      Διαγραφή
  8. Μεταξία μου,προσυπογράφω την τελευταία σου πρόταση!
    Πολύ όμορφη η τσάντα σου και πολύ πρακτική για τις πλέκτρες!
    Να σου ευχηθώ έστω και αργά ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ (δε θυμάμαι να το είχα δει νωρίτερα)
    Φιλιά πολλά και Καλό 3ήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρά μου ..ευχαριστω για τις ευχες χαιρομαι που με θυμηθηκες και ευχομαι το επομενο ταξιδι σου να ειναι η Πατρα!!!!
    Πολλά φιλιά !!!
    καλό 3ημερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεταξία καλημέρα!!!η τσάντα σου είναι και ομορφη και καλοφτιαγμένη Μου άρεσε πολύ .Ευχομαι καλή επιτυχία στο μπαζάρ του ιδρύματος! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχη τσάντα, σαν κι αυτές που αγαπώ και σε χρώμα και σε σχήμα.Γλυκιά μου Μεταξία υπέροχη θα πουληθεί πανεύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου χαίρομαι που σου άρεσε !!!να σου φτιάξω και σένα μία και ελπιζω καποια στιγμη να ξαναβρεθούμε!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη και πολύ πολύ πρακτική η τσαντα που ετοίμασες για το μπαζάρ Μεταξια. Καλή εβδομάδα να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!
    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεταξία μου αξιέπαινη η προσφορά σου για το ίδρυμα. Η τσάντα σου είναι όμορφη και καλοραμμένη.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι ππου σου αρεσε. Να εισαι καλά!!!

      Διαγραφή
  15. πανεμορφη.......κ πολυ πρακτικη......Μεταξια επρεπε να σαι απ το Σουφλι μ αυτο το ονομα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top